Beauty makover

Det vill väl alla ha lite varstans på kroppen, men jag är ändå nöjd som jag är med lite volanger kring midjan och 
livslinjer  i ansiktet....man är ju tacksam att man får vara här på planeten!

En liten justering blir det ändå imorgon men bara av medicinska själ.

Ska lägga mig under skalpellen imorgon och ta bort en talgkörtel som satt sig MITT PÅ KINDEN.
Hur kul är det? Nä, det var inte så kul ett tag när den började leva sitt eget liv och växa....no more komments.

Så jag måste operera bort den lilla rackaren nu när den är läkt och tömd...för annars växer den igen.
Ingen frukost imorgon bitti och raka vägen upp till verkstan.

Tänkte inte på att skriva en extra ansiktsförsäkring före bara.....men det kan ju bara bli bättre!

På Gotland hittade jag flera stenar formade till hjärtan av tidens vatten. 
Omfamna ditt liv på samma sätt - Låt tiden göra dig till en kärleksfull person.
"Stenar kan verka hårda men blir mjuka med tiden"

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Carina

Huuuu då, aldrig roligt sånt där, men det är snabbt överståndet och det är bara att gilla läget och hänga med ;o)! När du läser det här är ju allt redan klart! Må så gott du bara kan och ha en riktigt härlig helg i sol och värme! Massor av kramar till dig vännen! //Carina

skriven
#2: David

Vilken snygg blogg:)
Så snart får jag fint främmande uppe i Karlstad

Ha en trevlig lördagkväll.
Kram David

skriven
#3: vindensmelodi

Ja, Gotland är underbart,,,där skulle man fått bo hela sommarhalvåret :-)

skriven

Kommentera inlägget här :