Ett gott skratt förlänger livet!

Den här är särskilt adresserad till Carina Ahlin.
Idag behöver du inte se A F V...dagens skratt kommer här...
Eller så är jag extremt lättroad nuförtiden....kul är den i alla fall!

Och ni som inte fattar skämtet....är nog inte tillräcklig gamla för att våga göra bort sig!
Mina barn vill INTE se mig på dansgolvet...även om jag innbillar mig att jag dansar 
som dansparen i Let´s dance

Evolution of dance!
Kram från Anne; 

http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

Kommentarer :

#1: lillsyrran

Vilka sköna moves. Lite rumpjuck gör ju inte ont att titta på när man behöver skratta lite. En kille med självdistans, helt klart. Kan man leasa honom till den tionde när vi har fest, ha ha. Kram

skriven
#2: vindensmelodi

:-)) Härligt,,,så där ska jag shaeka loss nästa gång på dansgolvet :-))

skriven
#3: Carina

Hej vännen!! Tack för ett långt gott garv, helt klart påfrestande för magmusklerna!! Må så jättegott, sköt om dig - kramkram Carina

skriven

Kommentera inlägget här :