Var på jobbet idag!

Fick ett spontanryck nu när jag är hemma några dagar.
Bara MÅSTE åka ner till jobbet i Gbg och träffa alla goingar
som jag saknar så mycket!

Många kära återseenden blev det på min lilla miniturné.
Fika här och fika där...vi är lite utspridda i 2 olika hus på
Norra Älvstranden så jag hann tyvärr inte träffa alla, men det får bli nästa gång.

Jag blev stärkt och glad över att få se vanlig vardag på kontoret.

På vägen hem tog jag med Britt-Marie som bor granne med Carina Ahlin.
Fick äntligen träffa Carinas PRINS åxå...hur trevlig som helst!
Vi hade så kul, skrattade och pratade om ditt och datt.

Hon var så pigg, snygg och sommarfräsch.
Carina du är en superkvinna och du kommer att fixa detta!
Jag såg idag att du har sådana krafter och att det finns massor
att ge, så ge ALDRIG upp hoppet....promise me that!!!
Du är hur härlig som helst!

Imorgon åker jag till Madde igen...längtar jättemycket!
Snart är vi hemma båda två gumman min!

Nu har jag verkligen fått tanka energi så imorgon är jag "fit for fight" igen.

Här någonstans jobbar jag med utsikt mot Göteborgsoperan från vårt "fikatorg" varifrån man ser segelbåtar
och fartyg passera förbi,,,,jag klagar inte! 

Välkommen till Älvstranden Utveckling

Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Åh, vad kul att höra :-)



Nu är jag tillbaka från min lilla semester, har saknat er sååå, känns skönt att vara tillbaka med er igen.

skriven
#2: Carina

Tack älskade vännen för alla värmande superlativer, här sitter man nästan o rodnar ;o)! Tack för att du kom o hälsade på igår, det var verkligen jätteroligt. Du är en fantastisk kvinna och mamma och du har verkligen förmågan att sprida ljus och glädje runt dig, precis som din härliga Madde. Man blir frisk när man ser/läser er! Stor kram och vi hörs och ses snart igen!

skriven

Kommentera inlägget här :