Till min vän Jennie!

Alla som är änglar finns inte bara i himlen,
de finns även på jorden och dom måste vi vara extra
kärleksfulla mot och vara tacksamma för att dom finns.

Jag känner ingen som du,
min underbara på-jorden-ängel.
Du kom hit av en speciell anledning.

Du har spridit glädje och skratt i alla år på
vårt jobb, och när du varit mammaledig har
vi ALLA saknat DIG!
Ingen har varit saknad så som du Jennie!

Var är hon, när kommer hon tillbaka?
Du sprider ljus och idéer som ingen annan.
Du är älskad för den du ÄR!

Du är kompetent och gör ditt jobb med fulländning.
Du lämnar ingenting år slumpen,
Ändå har du haft ork och energi i alla år  att visa din omtanke
för alla medarbetare på jobbet....och det är många!

Ditt skratt och härliga engagemang gör att alla
känner "YES så klart vi genomför detta"..nemasproblemas!
Du ifrågasätter och gör det du brinner för.

Du GÖR utan snack, fort går det och det blir superbra!
Att vara DU min vän är en gåva för det finns ingen som du.

Privat är du en änglarnas ängel!
Du pysslar med allt möjligt utan egen vinning och
skickar dina underbara alster till vänner som behöver tröst.
Du gör överraskningar till vänner som jag aldrig någonsin
varit med om med någon annan.
Vad du gjort är privat för alla som känner dig!

Det jag beundrar dig mest för är alla änglar du skickat
till Maddes vänner som du inte ens känner....
...att du tagit av din privata tid att göra änglarna,
varenda en personlig till den det berör....
...just för att de behövde en ängel som säger:
"Jag tänker på dig, jag finns här och ger dig styrka"

Du har gjort så mycket som berör, och väldigt många som känner
dig kan skriva under på det jag skriver.

Allt du gjort för mig genom åren går inte att beskriva.
Du har även varit min ängel, när jag haft det svårt.

Tänkte att vi måste vara mer tacksamma för de som finns
runt oss här i livet och tacka för att dom är här och att de
får veta det just här och nu!

Tack Jennie Lind för den fina människa DU ÄR!
Tack för att jag fått lära känna dig!

Stor varm kram från Anne

Om du vill se Jennies alster så hittar du dom på:

 http://ljuvligating.blogspot.com/

Skyddsängel från Jennies sida.

Kommentarer :

#1: milla

det är så fantastiskt med sådana människor.. som ger utan mål att få tillbaka. Som bara ÄR goda utan gömda anledningar. Det är fantastiskt. Vad skönt att det finns en sådan människa i ditt liv. Hoppas att du haft en fin dag och att helgen isåfall får fortsätta på samma sätt för dig. Många goa kramar.

skriven
#2: Vida

Vilken fantastisk vän och vilket fint inlägg. Du är också en vän som visar din uppskattning av henne.. Jag har varit in och tittat på Jennies sida tidigare och hon gör jättefina smycken..



/Liv

skriven
#3: Therese i Karlstad

gud vad fint skrivet till en vän!

Hon måste ha gråtit många tårar då hon läste detta!

tänk att få ha en vän som skriver nåt så fint om en!

Jag ger mig den på att du är lika stor ängel som henne! kram

skriven
#4: Kristina

Har just varit inne och tittat på ljuvliga ting. Tyckte mycket om hela sidan och smyckena. Fastnade genast för halsbandet i organza som finns i olika färger. Perfekt att trä i favoritberlocken eller pärlan.



Lisa Nilsson sjunger i en av hennes lite mer ovanliga sånger "armband är bra att ha - men de kan ju gå av - de rasslar och gnisslar...de är bra att ha.."



Kramar och en riktigt trevlig andra advent till er båda Jennie och Anne.

skriven
#5: Jenn

skriven
#6: Jenny

Opps, blev en halvfärdig kommentar där uppe.. =/



Vilken underbar text du skrivit!

Sällan visar man den kärlek man har till sina vänner. Det är sånt man borde bli bättre på.



Vill passa på att fråga om spelen kommit fram till Totte, är det något du har koll på?

skriven
#7: peter pc carlsson

Skule någon skriva så om mig en gång så faller tårar av glädje, av stollthet av värme. En finare komplimang är svårt att få. Tänk var svår den då är att förtjäna.



Kram till er bägge.

skriven
#8: Mia

underbart att läsa ditt inlägg.- tycker många är för dåliga på att berömma och tacka varandra!



har försökt definera psykisk styrka i mitt inlägg.. gå gärna in och se om du känner igen dej=)



hoppas helgen har varit bra i storstaden, skall dit i slutet av veckan faktiskt.



sköt om dig, kram

skriven

Kommentera inlägget här :