Healing igen!

I förmiddags kom Magnus och Gösta för att heala Madde igen.
Vi fikade, hade kul som vi alltid har tillsammans.

Sedan såg vi en mycket intressant film från Brasilien om
ett fantastisk vackert healingcenter i bergen där de jobbar med kristallhealing.
Har man bara tillit  till alternativa metoder så hjälper även det!

Här kommer en länk till den svenska sidan för den som är intresserad.
Magnus och Gösta var på föredrag hos mediet Anita Ekberg häromdagen som
berättade just om detta ställe.

 http://www.casafriendssweden.se/

Magnus och Gösta, ni betyder oerhört mycket för oss ska ni veta!

Maddes ryggskott vill inte riktigt ge med sig och det gör mig så ONT att
hon ska behöva få detta nu när levern inte smärtar.

De nya smärtstillande medicinerna har gjort susen på hennes lever,
så där är hon helt smärtstillad tack och lov.

Men som hon själv säger; det är ändå skönt att känna sig normal -att ha
en  fysisk åkomma som inte har med cancern att göra!

Ett vanligt "simpelt" ryggskott!
Snacka om mental styrka!

Hon klagar ALDRIG!
Hon KÄMPAR!
Hon FOKUSERAR!
Hon tänker sig själv som JAGEFRISK!
Hon är FANTASTISK!

Min älskade dotter, DU SKA BLI FRISK!
Älskar dig mest av allt i hela världen!

Kommentarer :

#1: Anita o Uno

Ja det är tungt när sjukdommar drabbar ens barn. Maktlösheten gör sig påminnd.Men även hoppet! Det är det sista som överger oss.

Healing är bra.Har själv Healat ett av mina visserligen djur, men med gott resultat.

Kram, jag tänker på er i mina dagliga böner. Det vita helande ljuset.

skriven
#2: Anne

Tack Anita, det värmer verkligen!

Healing är bra för alla människor och djur.

skriven

Kommentera inlägget här :