Madde ännu på sjukhuset

Har varit hos Madde igen sedan igår.
Det blev inga fyrverkerier pga av smärtorna.....
Hon kämpar som ingen annan!

Smärtorna i ryggen vill inte riktigt ge med sig,
men imorgon får hon MR-undersökningen.

Vi väntar och hoppas att det är ett ryggskott och inget annat!
Hon har fått många besök idag och det känns så bra.

Hennes kusin Paulina och Maria, kompisar och vänner.
Det känns oerhört värmande att så många är med henne.

Jag ska ändå ta en paus för hennes pappa tar vid en vecka
för att jag ska få hämta kraft och energi.

Vad jag ska göra vet jag men det får jag skriva om när jag
är tillbaka på bloggen igen, för nu tar jag en paus för att
göra må-bra-saker så att jag blir en bra mamma!

Maritn, Nina och My var här och hämtade Naiad för att även
den underbara vovven får träffa sina hundkompisar därhemma och tanka.

Hon sprang i lägenheten och var orolig och då förstod jag
att även hon behöver få busa och skutta...och det fanns ingen ände
på glädjen när lilla Mister var med för att hämta henne.

Så nu blir det inget skrivande på några dagar!
Kram på er allihop!

Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Åh, vad jag har ägnat er många tankar och sänt er kärlek och styrka även fast jag inte har varit inne på bloggen ska du veta.

Kram på dig!



skriven
#2: Paulina

hej igen, jag tänker på er

Varma kramar

skriven
#3: Anita o Uno

Kram själv.

Anita

skriven
#4: anna

hoppas hon snart mår bättre :)



har du lite tid över så kika in på min blogg och tipsa om bra digitalkameror!

skriven
#5: Anne

Tack snälla ni!

Det känns så bra att få så mycket omtanke,

mer än ni kan förstå.

skriven

Kommentera inlägget här :