Projekt -"Klädkammarröjning"

Min kära Madde har den förmånen att ha en
hel klädkammare att husera fritt i...

Och vad kan vara bättre än att ha en egen "gå-in-i-garderob"?
Jag säger bara en sak....skaffa er inte trubbel, för vad händer när man
har en massa utrymme att lägga allt i...
Jo man SPARAR allt gammalt som kan vara bra att ha.

När jag gick igenom alla hennes kläder och skor så förstod jag
att henne går det ingen nöd på i kläd och skoväg i alla fall.

Bestämde mig för att vara hård och skicka det som inte såg
så användbart ut till välgörande ändamål.

Det som blev godkänt att skicka iväg kunde rymma en mindre butik!
...och då är fortfarande garderoben full...inte konstigt att hon
inte hittar sina kläder....

Än är inte klädkammaren som jag vill ha den...tröttnade på
"the never ending feng-shui-röjandet"...

....så Madde förslog att vi åker och köper en platt-TV
och det gjorde vi...hennes TV..hennes pengar..fine for me!

Men den hon hade tänkt sig var inte inne på lager,
så vi får vänta tills den kommer in igen.

Tjock-TV duger alldeles gott för mig, men det ska
bli roligt att en TV inte tar så stor plats.

Helst skulle jag vilja att TVn är inbyggd i väggen
som kan gömmas in i väggen när man inte tittar.

Ni måste bara gå in på IKEAS hemsida för att få frossa i garderobsorgasm
för tjejer!!!   http://www.kominigarderoben.se/

Kommentera inlägget här :