En regnig måndag

Ja inte kan jag säga så mycket idag för det har vart en tråkdag idag.
Man ska komma ifatt vardagen och fixa med praktiska saker....

Madde var på röntgen med sin pappa, men resultatet kommer
på onsdag då vi ska till Sahlgrenska för vidare "öden och äventyr"
Men när posten kom hände något roligt.....

Vi fick ett litet brev...i brevet låg en DVD...och gissa vad...
Det var filmen The Secret!
Den har vi velat se så länge...boken ligger alltid framme, så ikväll ska
vi ha myskväll jag och Madde!

Tusen tack älskade Jennie!!!
Återigen tar du dig tid att göra gulliga saker.
Må universums krafter göra så att du får ett lyckligt liv!

Se en snutt på denna adress ;   www.youtube.com/watch?v=phL0RLKL8bc

The Secret - Hemligheten
Men innan vi ser den vill Madde baka kakor...inte mig emot... bullmamman sa upp sig,
 när barnen var gamla nog att baka själva.....:-))

Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Vad bra - att ni fått filmen, jag väntar också på ett brev med filmen,,, som jag ska få av Vida :-) Man blir sååå glad av människor som förgyller ens tillvaro så :-)



Ja, väntan är inte kul,,, jag har ju varit med i den svängen själv. Men man kan bara fokusera på det possitiva, och ta kraft ifrån universums makter, från gud, och från allt annat som är gott,,,att suga i sig som en svamp av allt som är gott,,,

och bara dränka och tillintetgöra det dåliga.

skriven

Kommentera inlägget här :