Fina Julklappstips

Bra Jen att du äntligen kom igång med att visa dina fina alster :))

Nu ska jag marknadsföra min goa väninna Jennies nya blogg som
heter; http://ljuvligating.blogspot.com


Här kan man köpa underbara smycken till bra priser.
Gå in vettja och beställ till nära och kära i julklapp.
Jennie gör smyckena själv bara för att det är så roligt.
Smyckena kan bli hur unika och vackra som helst.

Verkstan är i full gång,....
Lycka till Jennie!

Nedan ett litet gulligt tips från Jennies sida...ett änglasmycke.



Ljuvliga ting för vackra själar 

Skyddsängel

100 kr

Sötaste skyddsängeln!

Som present till dig själv, barn, mamma, syster, fru, flickvän, nyfödd... till alla som behöver en.
.
Finns i många varianter.
Den här har ett klolås så att den går att sätta fast som t.ex. halsbandshänge.

Har du andra önskemål så hör av dig, jag kan lösa det mesta.

Kommentarer :

#1: dotter

Åh vad roligt!!

Jag har redan beställt ett armband! :)

skriven
#2: viktor henriksson

hej. Jag skulle ju säga till om jag behövde fler tips och hjälp med min blogg :)

kör hårt Anne, all hjälp e välkommen :)

skriven
#3: Anonym

Åh vad mycket fint, gör hon fler av dom som du och dina tjejer fått tro, eller är det personligt till er?

Ha det bra, tack för kommentaren. :-)

Kram

skriven
#4: Melissa

Hej, nu ligger bannern uppe på min sida. Men jag tror inte att företaget har ordnat med att man kan söka efter vilka butiker som har ljusen... men kika gärna in och fråga de annars -då märker de att det finns ett behov.



Grattis till din väns bloggpremiär! Röda mattan hos er nu antar jag...?

skriven
#5: Melissa

Åh, nu såg jag änglasmycket! Bilden ville inte fungera innan -men nu såg jag! Så söt!



Kan det ha varit en viss fantastisk Madde-ängel som inspirerade kanske?

skriven
#6: Anne

Ja, nog är det Maddeängeln alltid.

Just det halsbandet som jag, Madde och Christine har gör inte Jennie, finns bara 3...men liknande är nog inga problem att få fram.

skriven
#7: Siw

Missade att ge mig till känna där ovan ser ja, det va absolut inte meningen. :-S

skriven
#8: affiliate-bizzniz

Snygg ängel.

skriven

Kommentera inlägget här :