Inspiration

Jag fick en enorm inspiration när jag surfade runt lite bland
bloggande människor i cyberrymden...

 http://tidsmastarinnan.blogspot.com/

Är i botten en oerhört kreativ människa och denna
sida fick mina fingrar att börja brinna.
En jättefin sida för de som är intresserade av intredning och skapande.

Får väl se till att syrrans bebisfilt blir klar nån gång först.
Har fortarande  inte hittat koden hur man gör en mormorsruta...
Försökte igår igen...det belv lite fel...ja, jag vet att det finns mönster på nätet, men jag kunde
det för sjutton i sömnen när jag var 12...!...kan själv!

Fy faan vad jag nyser...snoret rinner och näsdukarna har övergetts til
förmån av stora hushållspappersrullar.
BACILLUSS-SKRÄCKUSS!!!
Gick inte på meditationen ikväll för att skona mina vänner.
Tänk att sitta tyst och meditera i 30 min. väldigt nära 15 andra och vara tyst,
snoret rinner, snoret rinner...nä, det funkar ju inte.

Ok försöker igen...
Jennie L...min underbara kollegavän!
Nu får du se till att starta din egen blogg på blogg.se och visa vad du kan!

Du är kreativitetens mästarinna...du skapar halsband. örhängen, armband,
pysslar med alt möjligt så det står härliga till bara för att du brinner för det!
Gå ut med det för sjutton!
Du har ett berg av ideér...visa det!
Det stannar inte vid  idéer, du GÖR, SKAPAR, delar med dig!

Facebook i all ära men ska du visa dina alster så gör det NU!
Det du skapar vill alla ha och köpa!
Trust your passion!

I will hount you until the day I see your blog!
Bara så du vet!

Puss från MOI!

Halsband gjort av Jennie till mig.
På Maddes står det HOPE...som följde med henne i graven.
På Christines står det BELEIVE!!
Har dom på oss för det mesta!...för de är skapade med KÄRLEK!
image64

Kommentarer :

#1: viktor henriksson

Det är superkul med dina kommentarer på min blogg :)med din hjälp är jag snart en bloggare av världsklass.



Du har rätt i de du säger, mitt förra inlägg va inte snyftigt nog. men ja jobar på ett nytt. faktum är att jag som 15 åring fick hela min vår, sommar och höst förstörd efter en trafikolycka.

de borde kunna bli en bra snyftare tycker jag :) ja jobbar på de o tar lärdom av dig så länge :)

skriven
#2: jennie

Ett sånt vackert halsband. Finns de att få tag i på något sätt? tyckte så himla mkt om det.

skriven
#3: Vida

Vilket vackert halsband, i bloggvärlden skulle de gå åt som smör tror jag..



Kan förstå att du inte gick och mediterade, det tappar liksom charmen om man mest snörvlar. Hoppas förkylningen snart går över.



/Liv

skriven
#4: Melissa

åh, vad fint! sådana saker betyder så mycket!



Det är min mamma som har hittat det ljuset... det brinner i 50 h (så det är ju bara hälften av vad dina ljus brinner)... de är lite dyrare (tror de kostade 28:-), men man kan ju ta av hatten och sätta på de billigare men fantastiskt bra deco-ljusen när man använt upp A-Hood-ljuset.



A-Hood är märket. Min mamma hittade det i en butik i Borås, skall fråga exakt vart.



Ja, mörkret skall inte behöva drabba deras plats också... räcker att det finns i oss.



Nu när det var lite mer vindstilla så placerade vi ut ett ljus på varje hörn av ramgraven så nu ser man lång väg att det brinner hos dem! Det gör oss glada.

skriven
#5: Melissa

Nu har jag fått svar -Ica i Borås. Kanske kan du gå in på någon Ica hos dig o fråga efter dem? eller be dem beställa in?

skriven
#6: Siw

Otroligt fint smycke, det vill jag se mer av, jaga på henne du.

skriven
#7: vindensmelodi

Ja, underbart vackra,,, jag tror också att många skulle vela ha såna :-) Verkligen jättefins, jag såg dem ju när du och Madde bloggade om dem, när ni nyss fått dem :-) Och de passade så bra :-)



Kramar i miljoner.

skriven

Kommentera inlägget här :