Maddeminne

Bilderna hittade jag på Madeleines sida i bilddagboken.se
där hon flera år dokumenterade sina resor och annat roligt.
Glädjande att få gå in och titta på alla tokigheter och roligheter
som hon faktiskt fick uppleva när hon var frisk.


Bilden är tagen i somras i början av juni när vi var på Gotland.
Madde skulle bara ha glass, den berömda och goda!!!
David och Madde njöt av att få tillbringa en vecka tillsammans
med varandra, mig och moster med familj.


Det var ju den berömda heliga fotbolls-EM åxå, och
David gick in för det med hull och hår... :))

Det var en superbra vecka då hon mådde förhållandevis bra,
och var så oerhört lycklig tillsammans med David!


Frukostpannkakor med lönnsirap som syrran gräddade...mums!!

TACK för den fina veckan som blivit ett vackert minne!
Tack till Kristina, Raed och Leo som gjorde veckan så mysig på alla sätt!

Kommentarer :

#1: Melissa

Känns det inte som att hon blir ännu mer levande när alla bilderna kommer fram? Så känns det för oss, varje gång vi ser bilder som vi själva tagit. Och de är ju levande, vi kommer ju aldrig låta någon av våra änglar dö, på det sättet. Minnet och närvaron finns evigt!

skriven
#2: Mia

Kollade på bilderna i Maddes bilddagbok och det slår mig gång på gång vad det strålar om henne på bilderna, ren och skär livslust. Det här får mig att fånga dagen, jag blir inspirerad..MEN detta för att jag LÄRT mig det av Madde...för Madde visste det nog redan från början - att ta vara på livet och njuta av varenda liten sekund! Hon är och förblir en stark förebild.

skriven
#3: Therése Hedén

Vilka härliga sommarbilder! Tänker på dig ofta Anne, ta hand om dig!



Kramar Therése

skriven
#4: Dave

Oj nu rinner tårarna här Anne.

Väldigt starka minnen därifrån.

Hur går det med hosta, förkylning mm?

De smittar inte via bloggen hoppas jag?

Jag är sjuk ja me :)



kraaam

skriven
#5: Anonym

Min tanke till dig Anne, tänk allt du går igenom nu. Glada crazy minnen ni har delat, sorgen, gldjen att just hon var din tjej, ny framtid som du ska hantera OCH jag VEt att du kommer en dag känna att taggarna i hjärtat liksom rundas av...stor värme till dig // Maria

skriven
#6: ChristineD

Hooo. Nu rinner tårarna här också.

Fina ängel.

Stor kram till dig David. Och mamma också!

skriven
#7: viktor henriksson

oj oj. inser att jag missat en dag i cyberrymden.

Fina och glädjande bilder Anne. Jag ska genast smita in på bilddagboken och kolla igenom allt :)

kram

skriven
#8: Kristina

Madde söta du, saknar dig så och David, saknar er tillsammans. Tänker ofta på dig och David, kan se er i soffan tillsammans på Gotland, vid frukostbordet, trädgården, ute i sommarvimlet..är också tacksam för alla upplevelser vi delade med er den speciella semesterveckan. Vi kan bara finnas här för ändlös tröst och minnas. Stor kram till er David och Anne!

skriven
#9: A L

Madde du verkar vara -ja för du finns någonstans även om vi inte kan se dig- en genomgooooo fin stark ödmjuk själ med mkt kärlek till dina nära och kära! Känner inte dig men du berör!



skriven

Kommentera inlägget här :