Min ängel flög förbi...

...mot himmelen så fri....
Idag har 2 månader gått och det känns så svårt.
Madeleine mitt änglabarn......

Datumet 15.e kommer alltid att vara en sorglig siffra...
...förut var det ett datum precis som alla andra...
förutom den 7:e och 14:e som är tjejernas födelsetal,
och därmed också lyckotal!

Christine är här och det känns så skönt just denna helg!
Livet får som lite mer mening då :))

Älskar ER båda mina hjärtan

En liten hälsning ur Maddes tankar från hennes egen blogg http://jagefrisk.blogg.se
Tack gumman för alla dina kloka ord, de stärker mig!

Jag = himlen

2008-04-16 @ 11:33:00

Kom på nåt bra idag.
En bra liknelse, hur man klarar sig trots att man tvingas gå igenom en mardröm som min.
Och allt annat också såklart, allt som inte är önskvärt i livet.

Jag är som himlen - orubblig, oövervinnerlig.
Oväder och stormar har gjort det svårt för mig.
Blixtar kommer vina igenom mig tusentals gånger. 
M e n   j a g   b e s t å r.


 image32

Kommentarer :

#1: sabine

Hon verkar ha varit väldigt smart din dotter! Jag förstår att du är stolt över henne att hon klarade av allting så bra som hon ändå gjorde. Jag läste hennes blogg den sista tiden, och läser nu även din.

Ni är starka allihopa och jag önskar er allt det bästa som finns!



Kram Sabine

skriven
#2: A

drömde om madde igår natt.

drömde att jag fick visa henne alla och allt som saknar henne så innan hon flög iväg.

skriven
#3: vindensmelodi

Vackra ord, av en klok vacker flicka,,, och som finns med överallt i alltet i evigheten - Hon finns kvar med sitt sinne, sin själ, sin humor,,,,och sin Maddeanda :-)



Kramar

skriven
#4: Mamma Melissa

Åh, det var fint! Det är ju precis så det är! Känner såväl igen mig... ibland behöver man få höra(läsa) att man består... inte alltid man vill det heller. så det tål att höras! tack.

skriven

Kommentera inlägget här :