Mysdag med dotter!

Christine och jag har SHOPPAT idag,
eller rättare sagt dotter...inte jag denna gång.

Vi hade så himla kul tillsammans.....många härliga skratt.
Fika är obligatoriskt när man har shoppat så vi satte
oss på Mejeriet, en stund också.

Nu ska jag baka bullar så dotter får mig sig lite gott hem i frysen.


Hinner göra klart precis till att vi går på nya Bondfilmen ikväll.

SF Bio: Bond - Quantum of solace320159_NVGNHSQVGY7RC6D8GGXKE3RXT5NIQT_daniel-20craig_H224912_L.jpgDaniel_Craig.jpg

Ögongodis....... :)) Daniel Craig, Snygg, Cool, Sexig!

OK Richard Gere är alltid nummer 1!!!

Men det finns ju fler goingar, så Daniel får duga ikväll.

Kommentarer :

#1: Anonym

...ni verkar ha haft en underbar dag du och dottern..hoppas ni får en trevlig kväll framför snyggingen Daniel...

skriven
#2: Helen

ha en skön helg tillsammans, så gott med bullar...mums

kram till er båda

// Helen i Skåne

skriven
#3: peter pc carlsson

Tycker nog att Daniel Craig är snyggare. Men snyggast av alla är Sean Connery, fast det är klart att han nu är gammal, men gud vad snygg han är.



Hoppas att filmen är bra.



För att ordna kodmallar går du in på design sedan väljer du bara kodmal.



Då kommer html text upp, inte helt enkelt att förstå den. Vad vill du ha in???



skriven
#4: Ida

Ahh Richard Gere...fast Clint Eastwood var ju ganska snygg när han var ung oxo... :-) Tack för en bra blogg!

skriven
#5: Beatrice

Hej. Måste bara säga att mina tankar är med dig och alla andra som kände Madde. Har läst i hennes blogg, i hennes pojkväns och nu din och mina tårar bara rinner. Jag känner inte er alls och jag kan inte förstå den sorg ni känner, men era bloggar får mig verkligen att uppskatta alla jag känner och bryr mig om. Att man inte ska hänga upp sig över småsaker och tjaffsa om småsaker med. Döden är något som drabbar alla, men den får oss också att inse att vi måste ta vara på livet och verkligen visa vår kärlek för våra älskade.



Jag kommer aldrig mer gå hemifrån arg eller sådant, för vem vet om man inte kommer träffa sin mamma, pappa eller någon annan igen? Jag önskar bara jag kunde säga till min familj hur mycket jag älskar dem utan att orsaka översvämning i huset pga mina tårar. "Jag älskar dig" är de starkaste orden jag vet och jag börjar alltid gråta när jag säger dem. Det är därför jag undviker det. Men varför ska tårar vara något att skämmas över?



Jaja. Jag beklagar verkligen sorgen.

skriven
#6: Christine

Hihi, ja vilken kul dag vi hade!

Skor och lampor och bullar och bond, kan det bli bättre?!



puss dooter

skriven
#7: vindensmelodi

Tack för dina fina komentarer hos mig,,, de värmer otroligt,,,och jag är glad att kunna hjälpa till hos dig lite med mina ord,,,,



Richard Gere ÄR underbar,,, absolut min favorit! :-)





Kramar i miljoner.

skriven
#8: Mamma Melissa

Såg en film igår/i natt... The Flock, med just...Mr. Gere. Han som alltid brukar ha så sympatiska roller...han hade en helt annan roll i den här filmen. Thiller, med en hel del grova saker... inte heller hans grej vanligtvis. Men han var bra!

skriven
#9: viktor henriksson

Hej Anne, jag har börjat med en egen blogg nu :) kom gärna o läs o skriv nått litet inlägg om du har lust :)

Tänker ofta på dig



Bloggen heter. attharoligtederoligastejagvet.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :