Tjejmässa på Swania


Ikväll var det tjejernas kväll....900 tjejer hade samlats för att njuta av allt det vi tycker om!
God mat i mängder och gott vin därtill, mingel och prat med tjejer man inte sett på länge!
Modevisning, skönhet, blommor, smycken,hälsa, "gör om mig", frisyrstyling, smink, spatips
och mycket mycket mer som får oss att må bra. Ja...sååå ytligt och såååå härligt!

Limoservice dit och hem tack vare männen som fick agera chaufförer denna kväll.
Tack för en skön kväll och även denna dag fick en mening! Jag var glad hela kvällen!
Tack Elli, Maggan och Anita för alla goa skratt!

Kommentarer :

#1: David

nästa så man önska att man var kvinna!

Gör om mig, bara en sån grej.

Hoppas allt är guld!

Kramar

David



(lite dåligt på att höra av mig mig, men jag studerar och har inte bloggat så mycket. Jaa vet

dååligt =)

skriven
#2: Mia

hehe, vi fick ögonkontakt dessutom...men ibland kanske man inte fokuserar ändå:)

ja, jag går fram nästa gång då!hihi.

Var inte hundra på att de var du, så vågade inte riktigt först.

Var längesen jag såg dig nämligen.



Fast i profil när du stod och pratade med dina vänner, förstod jag...Madde var väldigt lik dig!

lika fina båda två!



mycket trevlig kväll, bra erbjudande och massa fina kvinnor i ett och samma hus.



kram!

skriven
#3: Amanda

låter som en toppen kväll anne. hoppas du hade det super kul...//Amanda

skriven
#4: peter pc carlsson

Ja det låter som en härlig tillställning. Nu har vi dessutom våren framför oss.



En ny insamling är startad. Jag hoppas att den går lika bra.



Kram till dig.

skriven
#5: Mamma Melissa

Åh! Låter ju jättemysigt och de där skratten är så viktiga -de är som bandage!:.))

skriven

Kommentera inlägget här :