Bröllop

Idag är min dotter på bröllop i Skåne och hon och pojkvännen 
ska sjunga för brudparet också.
Bröllop är såååå oerhört romantiska så jag blev lite glad i hjärtat
när jag pratade med henne nyss.
"Mamma nu är vi på väg och jag har min långklänning på mig,
solen strålar och det är underbart väder här på österlen"....
Åhhh bara en sån sak....bröllop på Österlen!

Tänk den dan jag får vara med och planera ditt bröllop!!!! då blir det fest gumman :))

Kan tänka mig om man känner dig rätt att det blir något i den här stilen.
Puss från mamma!

Fick inte igenom HTML koden så här kommer adressen istället....

    http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=fvst

Brudpar på stranden efter sitt bröllop

Kommentarer :

#1: Martina

hahah fasen va coolt. Dansa in sådär ;)

skriven
#2: Pappa/morfar

Så roligt att Du kan glädjas åt att Christine får koppla av tillsamman med trevliga människor!

Hon behöver säkert också känna sig lite ledig, och särskilt just på Österlen!



Kram!

skriven
#3: Amanda

åååh vad underbart med bröllop. hoppas hon hade det bra. Kramar

skriven
#4: eva

hej! vad bra att du skriver igen...är en som läser din blogg .... varför?....kanske för att jag vill känna igen din beskrivning av saknad och och smärta som jag själv inte kan prata med någon om. min smärta handlar om min bästa vän och mamma och det är ju egentligen ingenting jämfört med din förlust av sitt älskade barn.Tanken på att min son skulle dö och lämna mig kan inte ens tänka klart ut.....

Det känns banalt att sörja och sakna en mamma som jag gör......sååå därför kan jag inte visa det för någon.men trots allt saknar jag våra dagliga telesamtal, Orup,vinkvällar,slalom,djupa samtal,kärlek,bråk,dukningar,klädval,recept,humor,bannor,...........och ffa känslor... du är stark/kram E



skriven
#5: Helen

Det var det bästa på youtube på länge

kram Helen i Skåne

skriven
#6: Mikaela

Åh vilket underbart videoklipp :) Så härligt det ser ut och vad glad man blir av att se dem!



Ditt förra inlägg skar verkligen rakt in i hjärtat på mig. Ögonen tårades och mitt hjärta grät för dig och Maddes närmaste.



KLandra inte dig själv för att du inte kan känna eller tycka likandant längre. Det kommer tillbaka, jag lovar! Men ingen bestämemr hur vi tänker eller känenr, vi måste bara försöka acceptera att som vi känenr nu, så är det nu. Och just nu kanske det ska va precis såhär. För att sedan bli bättre igen!



Önskar dig en underbar helg!



Massa kramar :)

skriven
#7: saratilda

Vilken rolig film...nu är jag nog glad hela dagen....



Ha en trevlig dag du med

www.saratilda.blogg.se

skriven
#8: Evelina

Ville bara säga att jag är en ständig följare av din blogg. Du är så inspirerande och jag avundas din styrka. Kram Evelina

skriven
#9: Anonym

Vart har du tagit vägen Anne? Saknar din inlägg :)

Kramar från en Trollhättebo ;)

skriven
#10: Eva Britt

Saknar dina fantastiska inlägg. Hoppas du har det bra och att du snart börjar skriva igen. Kramar från ytterligare en Trollhättebo

skriven

Kommentera inlägget här :