Bloggpaus

Nu tar jag en bloggpaus...
Semestern börjar idag, så jag ska njuta av sol,värme, sommar , familj och vänner,
Vad jag hittar på får jag skriva om när jag haft upplevelserna..

Jag kommer att tillbringa semestern på många olika sätt och med olika människor.
tar en paus en vecka...och då får vi se vad jag hittat på.

Har precis firat in semestern med syster, gott rosévin och levande ljus i den stilla varma natten.


Ta vara på sommaren, den glider fort förbi. 5 veckor går vääääldig fort!
OK, det är varmt nu...men är det inte det vi önskat oss när det blåste kallt och snön yrde
runt husknuten, då man inte fick fram bilen ur garaget utan att skotta sig fram.
De som klagar kan slänga sig i  väggen!

Njut och sitt i skuggan i tropikvärmen, med en god bok och fika.

Kram på er alla!

I will be back! :))

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Jag vill önska dig en riktigt skön och upplevelserik semester!

KRAM på dig/Elisabet

skriven
#2: Catharina

Ha en riktigt skön ledighet Anne. När snöovädret är framme igen får vi plocka fram minnet av den varma solen som är nu. Kram, Catharina

skriven
#3: Majvor F

Önskar dej en härlig sommar!

Kram / Majvor

skriven
#4: Irene

Njut o sommaren o din ledighet..

För det är du värd..

Trevlig sommar..

Kram Irene

skriven
#5: sandra dee

Väntar på dig när du är redo att förgylla min dag på nytt.

skriven
#6: Linna Linköping

Hoppas du har en bra semester!

jag har just startat min egna blogg och som du kanske märkt läser jag din ofta =)



jag har en fråga till dig, och jag förstår självklart om du säger nej. men jag har ju som sagt börjat tänka på ett annat sätt sen jag läste maddes blogg å undrar om det är okej att jag nämner den i min? ingen länk eller så men att jag skriver om att den betytt mkt för mig?

förstår såklart om det inte är okej men ville bara fråga ...



ta hand om dej sommar kram

skriven
#7: yohanna

toppen blogg!

hoppas att du har en jätte bra semseter!



skriven
#8: Millan

Sommarkram till dig!

skriven
#9: agneta

Kära Du,



Tack för Ditt inlägg på min blogg, jag såg det först idag (Du kommenterade mitt goa lilla hus). Om Du läser detta och kommer till Österlen, så är Du så välkommen in på en fika.



Agneta... Du vet hon på Österlen

skriven

Kommentera inlägget här :