Madeleine säger TACK från sin änglahimmel!

Tack för alla fina gratulationer, blommor, sms och besök på min födelsedag!
Jag ser er alla och jag vet att ni tänker på mig.
Jag vill att ni ska vara glada, men förstår att ni är ledsna över att
jag inte är hos er fysiskt.....men jag beskyddar er alla med mina ängalvingar.

Jag kan vara på många platser samtidigt, både i era drömmar och hjälpa er på traven,
så ni trampar på de stigar som ger livet mening. Jag FINNS...göm inte det!
Känn lycka och kärlek över att ni har nära och kära som bryr sig om er,
inget är viktigare än det!

Familjen har varit hos mamma hela veckan och lillkusin Lovisa Madeleine har
lämnat goda energier till vårt hem. Det behövdes!!!


Sötis!!!

På födelsedagen fick jag besök av vänner och David :))

Från vänster Caroline, Sofia, Lisa och Jennie. David orkade inte vara på bild....förståeligt!
Eftersom kladdkaka är min favoritkaka så blev det lite "fika" vid graven.
7 maj har ALLTID varit supervarm, men jag blåste lite liv i er detta år...he, he :))


TACK för alla vackra blommor!  Ni é  bara bäst!
TACK mamma, pappa, Christine, David, Johan Caroline, Lisa, Jennie, Sofia, Robin, Anita,
Maria,&Paulina, Juha&Maria, mormor&morfar, Tiina&Lovisa och alla andra som tittat till mig!
Vet att många i familjen är på resande fot, men har hört era gratulationer :))




Kära syster, tack för dina fina ord och tack för att du finns!
Förstår att det kändes tungt att se stenen men jag finns i ditt hjärta,
och mina vingar omfamnar dig dygnet runt...
Älska livet och allt det har att erbjuda...för jag upplever ju det tillsammans
med dig...fast ur en anna horisont! Puss systeryster!


Kommentarer :

#1: Anna

Vi saknar en ängel <3

skriven
#2: Anna

så fint.... tårarna rinner...

skriven
#3: Alpo Murberger

Tack Anne, som företrädde Madde, för dessa vackra rader.



Hälsar mor och far.

skriven
#4: Mia

Så otroligt vackert du skriver och så fina bilder. Följer bloggen och förundras över din styrka! Önskar dig allt gott och alla andra som älskade Madeleine.

skriven
#5: Helen

En STOR kram till er alla

kram från Helen i Skåne

skriven
#6: Millan

Tack för att du delar med dig!

Kram!

skriven
#7: Martina

När jag såg bilden på Christine som sitter framför stenen kunde inte tårarna längre hållas tillbaka. Det är så sorgligt. Men det är så fint också, det ni gör och alla vackra blommor i många färger.



Kram på er alla!

skriven
#8: "Nicka"

Så Vackert !



Många Varma Kramar från Mig.

skriven
#9: mireille

så underbar fin sten ni har till madde. man känner all kärlek som finns bland hennes vänner o familj trots att det är en dataskärm emellan. all kärlek o styrka till er /kramar

skriven
#10: Amanda

så fint skrivet o så fina blommor. tårarna rinner, madde himlens vackraste ängel du är för alltid...kramar om

skriven
#11: Siw

Åhhhh vilket fint inlägg! jätte, jätte fint.

Kramar

skriven
#12: Marita

Så underbart fint du skriver,,, och vilka fina bilder. Så gripande när Christine sitter framför

stenen - tårarna rinner. Din blogg berör verkligen.

Kramar

skriven
#13: Karin

Grattis en en gång Madeleine. Vilken fin familj och vänner du har. /K

skriven
#14: Morbror T

Alltid med dig Madde. Inte juste att det blev såhär. Men vi sätter stort värde på allt du fortfarande ger oss. Hjärtliga kramar från Morbor-T & co

skriven
#15: julia

Så vackert skrivet.

skriven
#16: tiny

ja känner dej inte men ändå berörs jag till tårar...vilken styrka du förmedlar! jag ska krama om min familj en extra gång ikväll!

kram

skriven

Kommentera inlägget här :