Till min rosenknopp!

Du föddes med röda rosor på kinden
Du hade mycket hår på huvudet
Du  var den vackraste bebisen på jorden
Du fick mitt 21 åriga liv att bli det bästa av alla
Du kom till mig för du ville komma just då
Du hade vilja och en karisma som få
Du ville så mycket med en gång
Du ville inte vara liten
Du ville vara stor
Du kröp av ren vilja när man ska ligga på rygg
Du gick vid 9 månader trots blåmärken som följd
Du pratade hela tiden
Du sjöng innan du kunde prata
Du fick språkbegåvning och lärde dig många språk
Du har alltid varit en glad skit
Du är ett superenergiknippe och en underbar tjej
Du är smart, tokig och rolig
Du skapar från dig själv
Du gör det omöjliga möjligt
Du, just du är mitt älskade barn
Du gör mig lycklig, bara för att du är just Christine!

Fortsätt att sjunga och spela gitarr för där är din lycka!
För du sjunger så änglarna rockar loss!

Imorgon kommer du hem igen, längtar!
Då ska vi ha en superdundermysig helg, med mina systrar,
bröder och småkusiner.

Familytime is the best of alla times!


Det finns inte många normala kort på dig hjärtat,
men det hör väl till familjetraditionen..hehe....





Kommentarer :

#1: Martina

Åhh, va fint!

Christine verkar vara en toppentjej. Mycket av det du beskriver kan man lätt få bilden av då man läser henne blogg. Hon verkar verkligen vara galen, ett energiknippe och språkbegåvad. Och vacker är hon, såklart!

skriven
#2: Boel Möller

Hmmm...

Jag har också en helt fantastisk tjej! Vacker och begåvad som din men på andra sätt och andra saker.

Hon har sett fram emot att få träffa sina fastrar och kusiner, vilket inte är så ofta....men det blev inget av, enligt hennes pappa.

Vilket hon tycker är mycket tråkikt.

skriven
#3: Anne

Jossan är en underbar tjej med många fina begåvningar som jag hade hjärtans kul med förra helgen. Självklart ska hon vara med när vi träffas allihop. Vi är ju spontana och saker händer på en kvart, så nu ska vi umgås igen!

Vi måste ju få se hennes underbara kaninunge åxå som vi valde ut på Nuntorpsdagarna!

Ringer brollan imorgon!

skriven
#4: pc

Kortet käns så rätt för den bild jag har fått av Madde. Lite underbart "crazy".



Önskar en skön helg.

skriven
#5: "Nicka"

Fint skrivet !

Lustigt Anne, Min ena dotter gick också 9 mån.

Liknar Christine i mycket, hihi..

Hon har rest själv till Australien, två år senare

till Nya Zeeland ! Gissa Om Jag var orolig första gången ! Hua så hemskt !

Härligt med Våra Flickor, Christine är söt hur hon än grimaserar..!

ÖNSKAR TREVLIG HELG !

KRAM.../Nicka..

skriven
#6: Amanda

ha en underbar helg nu Anne tillsammans med nära o kära. kram

skriven
#7: Anonym

Haha, åh vilken underbar text kära mamma!

Nu ses vi om ett par timmar, weeeei!!!



Älskar dig!

/Dooter

skriven
#8: Lotta

Hej!

Underbart vackra båda dina döttrar!!

skriven
#9: julia

Åh vad vackert du skriver...! Ni är nog lite som vår familj, flummiga och korten är sällan uppradade!

kramar

skriven
#10: Ida Funk, vardag och tankar.

Tack så mycket.

Det ska jag försöka göra.

skriven
#11: Roxanna

Brukar titta tillbaka på maddes blogg o läsa.

hon skrev så kloka saker och hon har verkligen

hjälpt andra . en sådan stark tjej hon var.

jag har själv genomgått cellgiftsbehandlingar och har nu startat en insamling.

Titta gärna in på min blogg ge en liten gåva:)



mvh roxanna

skriven
#12: "Nicka"

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nnGpWeFiLe8&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nnGpWeFiLe8&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Vet att Du, Anne, gillar den här..

gör ett försök..få så Om det fungerar !

KRAM på Dig..håll tummarna nu../Nicka

skriven
#13: "Nicka"

Åh, nej..det fungerade inte..Tråkigt !

Skulle bara göra Dig så glad ju.

Hm? Inget att göra ?

JO..det går säkert att spara länken och sen lägga ut den.

KRAM igen och till Christine också !

skriven

Kommentera inlägget här :