Vårvindar friska

Vart tog den varma härliga våren vägen....?
Det är kallt som attan och när jag steg av tåget ikväll från jobbet.....
såg jag en tjej med handskar!!!!  Ville sno dom efter en  skön slumrande
timma på ett varmt tåg.....

Toscana hade suttit fint just nu, men jobbet går först då jag nyligen fick veta
att jag fått ett nytt jobb men på samma företag.....man får liksom bygga upp
jobbförtoendet igen efter ett halvår med kanske-på- jobbet -ibland-eller-inte-alls....

På med handskarna alltså...he..he..och ta i med de vilande geniknölarna....
Kul är det i alla fall att ha ett jobb att gå till på riktigt!
Tack för att jag inte åkte ut med huvudet före!
Det är slut med halvmesyrena nu, slut med självömkan och minsta motståndets lag!
Nu är det bannemig på riktigt!

Helgen gav så mycket positiv energi då Kicki var hemma och massor med stöd
från David, Maddes kompisar och familj.

Första gången jag rensade bland prylar och grejer och gav till Christine, slängde och
skapade lite Feng Shui i hemmet.
Det är långt ifrån klart, men jag vill bara börja om, inte ha en massa onödiga prylar,
och saker som stått i skåp och garderober sedan förra årtusendet!
Snart blir det måla om i vardagsrummet och då ska jag ringa till alla snygga, härliga
goa, trevliga killar jag känner...hihi...

Har t om börjat läsa alla vita underbara inredningsbloggar....Det KLIAR!!!
Ett nytt vitt vardagsrum...snart i mitt hem!
Min nya målbild!  Perfekt!  Jag har ju en massa fönster och en stor balkong!

Målbilden kom till mig på 2 sekunder från  http://ellasinspiration.blogg.se/

Minnen, mys  och harmoni betyder allt!
Får väl registrera mig på blocket och sälja för glatta livet :)) det verkar ju vara ett folknöje...

Börja om från början...börja om på nytt...

Kommentarer :

#1: Martina

Åhh shit, va snyggt! Är själv inte så mkt för vitt och ännu mera vitt men det är härligt och snyggt på sitt sätt om man gillar ljuset.



Go for it!

skriven
#2: Gösta

Tummen upp för dig Anne. Tusen kramar

skriven
#3: Elisabet Roslund

Så ska det låta, jag hejar på dig Anne!!!!

Livet väntar på dig med allt fint det har att erbjuda.

Kram

skriven
#4: Amanda

Jätte fint även om jag själv inte är något stort fan av vitt men rikigt snygg var det. Kramar

skriven
#5: Anonym

Frö mycket vitt kan bli för mycket metall tänk på att plocka in alla elementen. lite jord som kan vara färgen (brun beige eller trä) lite trÄ den veäxande energin den tror jag du behöver en hel del av ...sedan elden energin kan man få av dagsljuset sedan tända ljus röda kuddar en varm pläd kanske ett får skinn i soffan Och till sist vatten som inte behöver vara något blött men kanske färgen formen



Lycka till med alla den nya energin du får av att rensa ut saker gamla (=dåliga?) minnen...och njut av de goda!!

skriven
#6: "Nicka"

Hej Anne..

Underbart, Vackert..

Rent & Snyggt !

Skönt att Du kan skrapa ihop hjälp..hihi..



Önskar Dig allt Gott.

KRAM.../Nicka..

skriven

Kommentera inlägget här :