Å skalman han é tröööött!



En något frustrerande sak som händer när man får cellgifter är
att man är sååå trött...hela tiden. Jag håller ändå igång för det
hjälper inte att vila bort tröttheten, den finns där ändå.
Cellgifterna gör så med människan...å då är jag bara i början
av min behandling...

Vilar ändå ett par timmar på eftermiddagarna, för att orka göra
det roliga i alla fall. Somnar alltid som ett barn.
Den går inte att jämföra med tröttheten man hade med småbarn,
det är av annat slag, nästan förlamande.
Promenerar ändå varje dag för att få sol och vardagsmotion.

Jag är så TRÖTT!
Och så är jag så trött på att vara trött.
Jag är trött på att inte kunna vara jag.
Trött på att vara fast i en trött kropp!


Så beskriver Ludmilla sin trötthet i sin blogg, och jag håller med till fullo!
Det värsta är att man ser piggare ut än vad man är, för smink och piffiga
kläder ger en fräsch illusion.....man vill ju inte se ut som ett träsktroll,
det räcker gott med "rumpetrollsimagen" under den svettiga hårmössan.

Tack för tipset om sk buffar. Surfade runt igår och tittade just på
detta smidiga alternativ...


Promenerade till mor&far idag och jag kan säga som så....att peruken kommer att
stå på sin ställning i sommar. Buffen blir både skön, andas  och skyddar mot solen.




Tröööööööött! Nattinatti!

Kommentarer :

#1: Camilla

Hej!

www.scarfie.se

jätte bra sida

Mvh. Camilla

skriven
#2: Amanda<3

hej anne..har nyss suttit och lyssnat på det program som du medverkade i i torsdags..jätte bra gjort verkligen..att använda buff är ju ett jätte bra alternativ...massa styrkekramar Amanda!

skriven
#3: Elisabet Roslund

Hej Anne!

Önskar jag kunde "pigga på dig" på något sätt....

En Varm Stor Bamsekraaam kanske kan hjälpa lite.

skriven
#4: Paulina S

Hej Anne! Du kommer att bli supersnygg i alla färgerna

på Buffarna. Kram Edwin Å Paulina

skriven
#5: Aneth

Jag måste bara säga att jag beundrar dig!!! Efter allt det jobbiga som du gått igenom och nu när du är mitt uppe i detta elände så orkar du ändå bjuda på dig själv, till och med få oss att skratta åt dina härliga kommentarer. Du hjälper absolut många i samma situation med att vara så öppen om allt som händer under resans gång. Kämpa på, du är bara bäst!!!

skriven
#6: Erica

Hej vackra Anne! Jag tittade precis på klippet från "Efter tio", ett väldigt intressant ämne. Du sa mycket kloka saker.

Du verkar vara så ödmjuk och snäll.



10 stora powerkramar från Högsbo!



skriven
#7: Linna

jag önskar att alla med cancer kunde vara som du. jag vill att min farfar ska läsa din blogg. har just fått veta att min farfars cancer är tillbaka å med hemsk sannolik het har det psridigt sig i skelettet :( känns blö! han har liksom alltid varit så pigg o byggt hus o grejer ... nej förltå att jag låter nere är bara så himla lessen.



hoppas att du hade en fin påsk

skriven

Kommentera inlägget här :