Natten är kreativitetens morgon..

Det där med allt kaffe i Colombia får jag nog ta till mig imorgon...
kan inte sluta när jag väl börjat....målar och skapar lite olika saker...
och har väntat på att tvätten ska torka...så alldeles strax ska jag hämta
den rena fina tvätten som doftar sommar!

Under tiden har alster fötts som jag visar såsmåningom....men en sak...
som jag är så innerligt stolt över att jag fått hem idag är...

....den underbara Tildadockan som jag väntat länge på...
Min första vackra köks-Tilda som passar så bra i mitt kök!

I am proud to be owner to this specific Tilda! Jag ska vårda henne ömt.

Ni som inte förstår....så har Tildorna sin egen själ som ska passa in i just det
hem som dom kommer till....den är sydd för hand med kärlek av en mycket
duktig Tildamamma. Man ser inte så bra här men hon är 80 cm lång.



Nä, nu ska jag vara rekorderlig och hämta tvätten så jag kan få sovmorgon,
till 09,00.

Nattsuddande är ovant numera, men väldigt roligt när det händer..

Puss& Gó Natt!...sweet dreams...

Kommentarer :

#1: Nicka

Härlig Tildadocka, gillar de verkligen



Kramar.../Nicka

skriven

Kommentera inlägget här :