Vinnaren är.....



...som Malin skickat in 2010-04-13 @ 23:05:21.

Oj, vad många som hade skickat in förslag, och jag hade väldigt svårt
att välja ett.  Men efter mycket läsande fram och tillbaks, fastnade jag
slutligen för detta citat.

Tack Malin, orden är inte så många, men de säger desto mer.

Man ska ta tillvara tiden genom att skapa minnen tillsammans med nära och kära.
Det är det enda som räknas i slutänden, inte hur många dagar man levt.

Så en uppmaning till alla att skapa minnen, stora som små.

Inte minns vi alla dagar te x när vi var små, men vi minns de där magiska stunderna,
när man simmade i mareld, eller fiskade makrill långt ute i havet, eller underbara
resor med barnen, eller den där goda kladdkakan som Madde bakade, eller alla
gånger vi dansat tokdansen ihop, jag och Christine, alla galna upptåg med väninnorna,
..ja listan kan göras hur lång som helst....och jag lovar att den kommer att bli mycket,
mycket längre. Får nog utöka minnet i hårddisken bara...(det vore väl finfint..hehe)

Texten kommer att hamna på en bra plats, återkommer när den sitter där den
passar bäst.

En liten symbolisk present kommer på posten, jag mailar dig Malin,
så kan du maila mig din adress.

Tusen tack! Kul att bli så inspirerad av andra och göra det till en kul grej.


En tändsticksask 7x12 cm som jag dekorerat och skrivit
väggtexten på hjärtat...man ser väldigt dåligt pga av att jag
gjorde den nyss och fotade på kvällen...får göra ett nytt
försök på dagen imorgon.


Och baksidan där det står Make new moments...

Tack för alla bidrag! Hoppas ni har haft lika kul som jag.
Ska försöka ha lite oväntade tävlingar och utlottningar då och då.
....bara för att det är kul... :)

Puss&Kram!
/Anne

Kommentarer :

#1: Kia

Hej Anne,det är ju du som ska vinna alla utlottningar och få den högsta vinsten,nämligen att bli FRISK väldigt fort!!! Kram Kia

skriven
#2: Linna

så himla bra text!! :) i will keep tthat in mind.

ha en fin dag Anne!

skriven

Kommentera inlägget här :