Det är mycket nu....

Full rulle inför dagen då en av mina bröder ska gifta sig,
med mycket pyssel och annat som hör till.
Hinner inte sitta framför datorn så det får bli ett kort inlägg.

Vaknade tidigt i morse för ovanlighetens skull, skönt ibland att känna
den tysta tidiga morgonen.

Imorgon kommer familjen med inkvartering bla hos mig, så vi ska
ha så kul tillsammans med det roliga, dekorationerna och pysslet.




Giftermål är när man får behålla sin tjej och inte behöver lämna tillbaka henne
till hennes föräldrar. (Erik, 6 år)

Min mamma säger att jag ska leta efter en man som är hygglig. Det är det jag gör...
Jag letar efter en man som är hyggligt lång och hyggligt snygg. (Carolina, 8 år)

Du bör inte kyssa en flicka om du inte har nog med pengar för att köpa henne en ring,
och en videoapparat, för hon vill ha videofilmer från bröllopet. (Oskar, 10 år)


Hur skulle du fått ditt äktenskap att fungera?
Säga att hon var vacker, även om hon såg ut som en lastbil. (Rick, 10 år)


Tål att tänkas på....barn är underbara!

Nä, nu är det dags att dra igång....men först lite kaffe!




Kommentarer :

#1: Kia

Ha det nu så jätteroligt på bröllopet.Barns kommentarer är härliga.Minns när en granne kom fram och skrattade åt en av mina söners kommentar om giftermål."Min mamma säger att jag får gifta mej med vem jag vill bara jag kollar hennes bankbok först"Nu var det ju inte riktigt så men......Kram Kia

skriven
#2: Amanda<3

hej anne :)



vad roligt med bröllop :) ha så kul o njut så gott du kan :D många varma kramar till dig

skriven
#3: Paulina S

Hoppas ni alla får en underbar dag o fest!Kram

skriven
#4: bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

skriven
#5: pappa Alpo

Mamma och jag beundrar ditt mod, din kreativitet och medmänsklighet.

Du har jobbat och jobbat för att Marias och Juhas bröllop skulle bli så fint och minnesvärt som möjligt. Så tänkte även mamma och jag!

Vi - hela "klanen" fick träffas och ha roligt.

Vi ser fram emot att kunna fira barnbarnet - Christines bröllop så småningom.

Mamma och jag ställer givetvis upp, allt efter ork och förmåga!

Kram på Dig, kära Anne! Vi älskar Dig!

skriven

Kommentera inlägget här :