Tänk dig frisk!

Secret Scrolls Newsletter Logo

Whatever feelings you have within you are attracting your tomorrow.

Worry attracts more worry.
Anxiety attracts more anxiety.
Unhappiness attracts more unhappiness.
Dissatisfaction attracts more dissatisfaction.


AND . . .

Joy attracts more joy.
Happiness attracts more happiness.
Peace attracts more peace.
Gratitude attracts more gratitude.
Kindness attracts more kindness.
Love attracts more love.


Your job is an inside one.
To change your world,
all you have to do is change the way you feel inside.
How easy is that?

May the joy be with you,


Think about that!






Ta till dig den här! För det gör jag....Ta varje dag som en GÅVA!

Kommentarer :

#1: Anonym

Du fixar detta :-)

The show must go on...

Suzanne

skriven
#2: Elisabet Roslund

Detta fixar du Anne, det är jag helt övertygad om!!

Kramar från mig/Elisabet

skriven
#3: Anna

Väldigt tråkigt att läsa att du också drabbats av cancer!

Jag började följa Maddes blogg ett litet tag innan hon gick bort... och läste även på din blogg men har inte varit här på ett bra tag nu.



Ska hålla alla tummar jag har för dig! :)

skriven
#4: Annika

Varför ska vissa människor prövas mer än andra. Jag följde Maddes blogg och nu även din. Tycker det känns orättvist att också du har fått cancer. Men jag är övertygad om att du klarar detta! Vackra du med dina vackra döttrar!! För du ska Levaidag och du SKA leva i morgon och i övermorgon och så länge att du ser barnbarnen födas och växa upp!!



Varm kram från mig/Annika



skriven
#5: Stina

Hej Anne.



Jag är en 20 årig tjej, känner inte dig men följde maddes fantastiska blogg. jag tänker på dig dagligen och skickar all styrka jag kan. du kommer klara det här. du verkar vara en otroligt varm och stark person. precis som madde är du en inspirationskälla till många.



tack!

skriven

Kommentera inlägget här :