Var är klimatuppvärmningen?

Kan inte låta bli att fascineras.....av snön, att det kommer MER....

Få se om jag kommer ut imorgon....Om ni ser SOS på min blogg
så vet ni varför..hehe...



Kl. 18,00 idag...


Ser ju varmt och skönt ut....-10 grader...
Nästan lite klaustrofibiskt snart...och det snöar FORTFARANDE...



Och väldigt vackert...nästan som konst...


Yttre rymden.....Galaxen Vintergatan...


Är det månen...?

Det här var ju kul...att leka med bilder o färger... :))

PS....Bussen står fortfarande övergiven på vägen....så det går
inga bussar, inga taxibilar heller knappt...

Kommentarer :

#1: Millan

Kikar in med en värmande kram...

skriven
#2: Far

Härliga, konstnärliga bilder. Du är duktig Anne1

skriven
#3: Marie

Hej, tack för ditt inlägg eller kommentar på min blogg, har länkat din blogg om det är okej för dig, kommer att följa den, för din blogg och dina ord inspirerar mig och sättet du beskriver lycka och sorg, är väldigt fint och därmed så beör denna underbara blogg mig och ger mig positiv energi, även om det handlar om sorgen efter ett barn och en allvarlig sjukdom, men du verkar vara en stark och modig kvinna....och sådana behöver vi flera utav.Kramar

skriven
#4: Ewa

Halkade in på denna bloggen i höstas och satt och grät mängder då jag läste om ert och Maddes öde.



Nu hamnade jag här igen och läser att du fått bröstcancer.



Va fan liksom.



Och så scrollar jag ner och läser gång på gång dina fantastiskt fina och positiva ord.



Då tänker jag att du måste vara en superwoman.



En mentor för oss andra.



Livet här och nu och då får mig att förstå att det inte kan vänta.



Så vill jag fråga om du tror att det finns en mening med allt som sker?



Du är fantastisk.



skriven
#5: G

Läckra bilder...

skriven
#6: Anne

Hej Ewa,

Nej, jag tror definitivt inte att det finns någon mening med att någon enda ska behöva genomleva cancer och hemska behandlingar och biverkningar.

Barn ska inte dö i cancer! Men jag tror att vi ibland kan vara sänkta i vårt immunsförsvar pga av stress och traumatiska upplevelser och att på så sätt drabbas av olika sjukdomar.

Men jag kan också välja ett positivt sätt att leva på, när jag väl tvingas välja mellan liv och död. Ingen kan göra något åt det som redan hänt, men däremot kan vi göra det bästa av rådande situation. Det kan alla, men det är lättare sagt än gjort många gånger...

skriven
#7: Anna

Hej Ewa. Jag läser din blogg lite sporadiskt och nu var det ett tag sedan jag var inne. Jag fck också en chock då jag läser att du fått bröstcancer. Som du skriver, varför får vissa så många höga trösklar att kliva över? Men så är det ju, man r inte skyddad från något, inte heller cancer, trots att man tycker sig fått sin beskärda del av olycka. Jag önskar dig allt gott och hoppas du kan knäppa din egna "jävla idiot" på näsan!!! Varma kramar från mig

skriven

Kommentera inlägget här :