Musglädje!

Jag går ofta in på en sida som jag bara älskar.
Jag går in dit för att bli inspirerad och glad.
Fröken Elsas virkblogg är helt underbar,
med sina små möss och sagor därtill...

http://elsasdesign.blogspot.com


Här kommer några bilder jag lånat av henne...
Gå gärna in på sidan och titta på många, många fler möss.
Jag lovar att du blir glad!








Nu ska jag börja göra en necessär som Christine har beställt.
Senare ikväll blir det kanske att lyssna på Queenlåtar vid Fallens dagar...
Men då får jag bli lite piggare först...är lite hängmatteslö idag...hehe..

Kommentarer :

#1: Annelie Johansson

Helsköna bilder på mössen,jättefina.Ska gå in och kolla sidan du tipsa om.Ha det gott! Kram Annelie

skriven
#2: Fröken Elsa

Hej Anne!



Tack för inlägget och dina snälla ord om min blogg :)

Roligt att du tycker om mina små möss och blir glad när du tittar in i min blogg :)



Kram M

skriven

Kommentera inlägget här :