Imorgon kommer du hem min älskling!

I mitt hjärta finns ett vackert rum
för dig Christine och dig Madeleine
den totala kärleken till mina barn

Mina älskade barn som är mitt blod och mitt syre,
min glädje och sorg, oro och saknad på samma gång

Saknar er båda på olika sätt
Att dagligen höra din röst Christine ger mig glädje,
att be om att du Madeleine har det bra ger mig tröst

Men ni finns lika mycket i mitt hjärta, i varje andetag jag tar
Jag lever mitt eget liv nu, men jag har er båda i var sin hand
och var gång jag tänker på er blir jag lycklig och varm
kramar er inne i mitt varma hjärta och skickar till er

Jag vet att ni hör och jag vet att ni känner att jag är er mor
Tack mina kära barn för att ni berikar mitt liv

Sänder er båda kärlek och lycka både i himlen och på jorden

Älskar er mest av allt i hela världen

Välkommen hem imorgon Christine. Jag vet att du haft en toppenvecka i Nice

med delar av familjen. Imorgon kan vi prata med varandra igen efter en hel vecka utan prat.

Puss min älskling.

Utsikt över huset i Nice, där jag var förra året, men av förklarliga

skäl kunde jag inte åka med i år....underbart ställe!


Nu är skolan slut för alla och vad passar bättre än Idas sommarvisa,

till er alla stor och små barn. Minns era skolavslutningar i kyrkan som

om det var igår....

 

 

Kommentarer :

#1: Maria

Idas sommarvisa får mig bara att gråta när tanken på att min son inte kommer att vara med på årets skolavslutning och sjunga den. Vad härligt det såg ut med poolen och huset på bilden. Vi har tills min son lämnade oss vart en resande familj, vi får se hur det blir i framtiden.



Hoppas du har en bra dag kroppsligt.../Maria

skriven
#2: Elisabet Roslund

Jag har dig ofta i mina tankar och tittar in "titt som tätt". Så fint du skriver om dina båda döttrar, en sådan varm moderskärlek.

Njut nu med Christine och känn hur mycket Madde är med också.

Kramar till er alla/Elisabet

skriven
#3: Amanda<3

hej anne..



vill bara berömma dig för hur underbart fint du skriver om dina barn..det får mig nästan och gråta..hoppas allt är väl med dig trots allt..finns här om du behöver ngn o prata med..kramar <3 o du glöm aldrig, madde finns alltid med dig vad som än händer.

skriven
#4: Elisabet Roslund

Hej Anne!

Hur har du det? Blir lite orolig när jag inget vet.

Skickar en hälsning från mig och ett soligt Malmö

Kram/Elisabet

skriven

Kommentera inlägget här :