Vad gör man när det regnar?

Jo, man kan göra 1000 saker men jag har gjort 3 idag i alla fall.

Åkte till brollan och hans familj, köpte smarriga bakelser och
vi hade världens mysigaste eftermiddag.



Har gjort  tavlor....köpte  vykort liknande dessa och ramade
in i vita tjocka ramar....fintfint!








nä... nu ska jag slänga mig i soffan och se en film.



Får väl se om den är bra eller bu...

...Filmen var bu! Det hände inte så mycket och budskapet kunde man fatta
första minuten. Lättsam, ja men inget WOW.

Kommentarer :

#1: aneth

Jo visst kan man göra 100 saker men det räcker med tre saker om det är saker man riktigt uppskattar. Många gånger stressar man väl runt och kanske gör 100 saker men inte riktigt njuter och uppskattar det man gör. Måste bara säga en sak, jag beundrar dig och är glad för att du skriver till/för oss igen. Det är alltid lika trevligt att läsa om dina passioner och om allt du hittar på. All styrka och lycka från mig till dig!

skriven
#2: Kia

Tänk att det måste vara så perfekt för många människor idag,hinna och måste.....med allt vad det innebär.Det är så mysigt att läsa vad du skriver.Att det lilla är många gånger bättre än det stora.Men varför måste det hända tragiska saker för att vi ska vakna upp?Men det är aldrig för sent.Lev här och nu så mycket vi kan och orkar.Kramar Kia

skriven
#3: Maria

Jag beundrar dig. Jag beundrar att du ser det ljusa som finns i livet ändå. Önskar jag kunde göra detsamma...



Kram Maria

skriven

Kommentera inlägget här :