Fortsatt organiserande...

Ja det tar ju aldrig slut det där organiserandet!
Nu har jag tom börjat organisera upp min blogg och lagt dom
i olika grupper, men jag har bara börjat...det är många inlägg
som ska sorteras upp...så jag tar lite i taget.

Det är ju vår och snart påsk, så jag påskpysslar varvat med,
en sväng med dammsugaren och vilar lite..

Efter pausandet får jag så många idéer så jag hinner inte ens
tänka klart förrän nästa idé ploppar upp. Herregud vad det känns
skönt att veta...att man har fått tillbaka kreativiteten.

Lyssnar på en underbar artist, Adrienne Pierce mitt i stöket.
Den kom med posten idag och jag tror att det är älskade vännen Jennie
som varit framme igen...underbar artist att lyssna på när man grejjar.
Miljoner pussar till dig Jennie!

Nä, nu måste jag fortsätta!
Och jag mår mycket bättre nu...penicillinet och goda energier har gått in i cellerna :)



Kommentarer :

#1: Malin

Skönt att du orkar att stöka, fixa och städa lite! du verkar ha mer energi än mig rodnar.

Hoppas du får en härlig påsk!

Kram Malin

skriven
#2: Marika

Hej Anne! Vilken skön låt! Jag blir så peppad när du berättar om allt kreativt du har för dig. Och så roligt att veta att du har energi och lust. Bra att medikamenterna hjälper. Jag vill också påskpyssla men hinner inte riktigt med. Kan tipsa om hur man kan göra ljus i äggskal som jag läste om alldeles nyss. Följ den här länken om du vill veta mer. http://www.barnensbokklubb.se/pask?p=8163#article



Kram Marika

skriven

Kommentera inlägget här :