Bloggpaus

Nu ska jag göra något så ovanligt som att pausa ett tag.
Jag testar med att låta bli datorn ett par veckor eller så.

En svår sak för oss som har datorn som nalle.
Men, jag jag ska tanka inspiration och ta in våren, känna
dofter, höra fåglar, gå in i naturen.

Min kropp och själ behöver vila lite och ta in keativiteten än mer.
Våren är den bästa tiden att göra det på. Jag ska njuta.

Datorn behöver också vila..hehe...och TV och alla andra tekniska
apparater ska jag också dra ut ett tag....kul experiment.

Oj vad många härliga böcker jag ska läsa och virka och pyssla.

Så vi hörs igen om ett par veckor så får ni veta vad jag kreerat.

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Såå sunt, låter väldigt förståndigt av dig. Det finns ju så mycket mer att göra än all denna teknink som man blir beroende av. Kommer att sakna att gå in på din blogg och läsa dina tankar men kommer ju att tänka på dig dessto mer.

Ha det riktigt bra Anne och ta väl hand om dig!!

Kramar om dig/Elisabet

skriven
#2: Therésa

Det blir tomt utan dig - men ta väl hand om dig nu och bli pigg fort! :) Kramar från Gästrikland.

skriven
#3: Kia

Låter bra Anne,vi behöver alla lägga mobiler,laptopar och annan elektronik åt sidan för att njuta av begynnande vår och sommar.Denna långa vinter gör att sol,gräs och fågelkvitter bara är så underbart....Njut och må gott!!!!Kram Kia

skriven
#4: Kajsa

kommer sakna dig Anne, njut riktigt mycket nu det förtjänar du! ser fram emot att möta dig snart igen! Kram Kajsa

skriven
#5: Maria S/Skellefteå

klokt av dig, ska försöka göra detsamma=)då tillfälle ges!

skriven
#6: Catharina

Önskar dig en skön vila från datorn. Ser dock fram emot att få läsa dina kommande utlägg. Kram!

skriven
#7: Kristina

Bra initiativ!

Ta hand om dig - det du behöver mest.

Njut av skön vila.

Kramar

skriven
#8: Linna

ta hand om dig ♥

skriven
#9: Karro

Bra val, det brukar jag oxå göra ibland. Det är viktigare att vara i den "riktiga" världen, med människor, naturen mm än datavärlden, tycker jag.



Kram på dig.

skriven
#10: julia

hej anne!

jag inspireras till att vara en bättre människa och person varje gång jag besöker din blogg. du är så otroligt stark. du är häftig, en sån person man själv önskar att man kan bli en gång i framtiden! kämpa, kämpa, kämpa!



hälsningar,

julia

skriven
#11: Ellinor

KRAM tillbaka och njut av din virkning och allt som DU vill göra. :) /Ella

skriven
#12: Amanda<3

det blir jätte tomt utan dina inlägg anne men å andra sidan förstår jag dig...massor med kramar o hoppas du njuter så gott du kan :)

skriven
#13: Nicka

Hej Go'a Vännen !



Det var det bästa beslut Du kunnat ta..

Självklart saknar Jag Dig, men Ditt Liv är viktigast.

Ta & Försök njut så mycket Du orkar.

Du finns i Mitt hjärta oavsett.



Sköt Om Dig & Miljoner Kramar../Nicka

skriven
#14: Agneta

Hej Anne kom in på din blogg av en slump först läste jag om din dotter Madde och fortsatte att läsa om dig. Jag vill först säga hur mycket jag beundrar din styrka i att finna något gott i allt elände som du upplevt/upplever och önskar dig det bästa. Jag har själv erfarenhet av både "nörden" och den "jävla idioten" och det kändes så skönt att få ta del av dina tankar om livet. jag sjunger själv i kör både Gospel och vanligt kyrkokör och visste precis hur du kände det när en viss låt sjöng. Musiken har hjälpt mig mycket i livet, att få sjunga ut sin smärta. kärlek, ängslan,glädje och sorg ja vad man vill betyder så fruktansvärt mycket för mig. Jag kommer att följa dig i din blogg och din kamp mot nörden. Kämpa på och ta vara på alla tecken från Madde jag vet att hon finns vid din sida precis som min lillasyster finns vid min. Varje gång en fjäril kommer förbi mig och det är ofta vet jag att det är en hälsning ifrån henne att allt är ok. En varm kram från Agneta

skriven
#15: Ankanna

Hej på dej! förståndigt av dej att pausa när du känner för det! Men jag saknar dina kloka ord här på bloggen...Ha det gott tills vidare! Kram

skriven
#16: Nicka

Hej..



Kikar in & Önskar en TREVLIG HELG !

Tänker på Er alla



Miljoner Kramar../Nicka

skriven

Kommentera inlägget här :