Ja se det snöar, ja se det snöar....

....det var ju roligt HURRA...??? Första riktiga snön kan man säga.

Här har snön vräkt ner sedan sena natten/tidig morgon. Riktigt blöt och
tung snö i mängder. Det har skottats och sopats och plogtraktorn har
plogat vägar och gångar. Mysigt om man inte man behöver gå ut.....

...hämtade posten....det räckte för idag. Sicken tur att jag tog den där
5 kms promenaden i söndags och tog in känsliga blommor under loftgången.

Kanske kan vara bra om jag ställer undan parasollet åxå...hehe.....

Försöker installera så att jag kan lyssna på ljudböcker via bibblans tjänst,
men det funkar ju för bövelen inte....vet inte vad jag gör för fel, men
skam den som ger sig!

Nåväl, det får bli lite musik och organiserande i arbetsrummet istället.
....the neverending story....det där med att få ordning....


Denna bild tog jag 100220 på mitt fönster...herregud är vi redan där igen!
Idag läser vi 101109 och vintern är ett faktum.

Hej Theresa,
Ja visst är bilden talande....gör ett tillägg här...

Min väninna Jennie tolkade den lilla ängeln i vänster hörn,
och visst säger den allt!

Kommentarer :

#1: Therésa

Den där bilden var verkligen cool! Snacka om tecken från ovan <3

skriven

Kommentera inlägget här :