Kuckeliku....

Uppe med tuppen idag. Kunde inte somna om, för hör och häpna,
jag var pigg kl. 06,30! Det händer någon gång emellanåt, och det
känns alltid lika glädjande...att få vakna tidigt och sträcka på sig som
en katt...inte lika smidigt dock...


Har hunnit både äta frukost länge, läsa morgontidningen, se på TV4 morgon,
och planera dagen i övrigt.

Åker snart för strålning nr. 21 av 25, så det är på sluttampen....

Har fått lite brännskador, så jag smörjer och smörjer och det kliar.
Det känns som att det bor en 150-årig okänd elak tant i min kropp.
Att gå nerför trappor är lite bökigt, men upp går bättre.

Den tanten ska snart bort, med lite arbete. Någon nämnde att hon äter
Artrox för lederna, men jag hoppas att det ger med sig med tiden.

Får konsultera med läkaren vad som är bäst. Kroppen har ju fått sig en
aggressiv behandling under lång tid, så jag får ta ett krig i taget.


Har samlat tantpoäng idag i alla fall...gamla vaknar ju med tuppen...hihi...


Solen skiner och dagen blir bra, så nu ut i det vackra sensommarvädret.

Kommentarer :

#1: Millan

Kämpa på nu, sista veckan!!

Massa kramar till dig!

skriven
#2: Anita T

Bara din humor gör det värt besväret att gå in på din blogg. Roliga bilder och vackra foton gör ju inte det hela sämre. Kramar i massor till en kämpe!

skriven
#3: Eva

Hör av dig snarast skall du få något mot dina brännskador. Se tidigare inlägg. Kramar Eva

skriven
#4: Lilian

Du menar inte att det blev ett sååå bra kort jag tog på Er (Marita o du) igår på tjejgåingen!!Oj vad fina bilder o så bra du skriver, kul att träffat på dig o din blogg,Alltid segt den sista tiden på strålningen, men allt har en ände, även det. Kram Lilian

skriven

Kommentera inlägget här :