Teckna är kul!

Sedan i höstas har jag försökt mig på att teckna och måla, för
att tänja på min trygghetszon som det så fint heter. Det jag upptäckte
var att när man sitter med pennorna eller måleriet, så försvinner timmarna
hur snabbt som helst. Man tänker inte, utan pennorna lever sina egna liv,
och ibland blir det bra, och ibland undrar man vad som hände, men kontentan är
att lugnet kommer inifrån och är den bästa stresshanteringen i världen.

Nu är jag i alla fall klar med en tuff brud som jag själv gillar, mest för att
det var kul att testa något nytt igen och jag ska nog försöka mig på en till
men i andra färger och förståss en annan personlighet.


Hon ska få en paspatou och fin ram också. Redan sugen på att göra en syster
till denna :-)
Ska nog köpa lite proffsigare skuggpennor, så om ngn har tips på pennor
som är bra att teckna med så hojta gärna till. Alla tips mottages tacksamt.

Kommentarer :

#1: Anna-Karin

Oj vilken läcker tavla! Duktig du är.

Kram

//Anna-Karin

skriven
#2: Maria S/Skellefteå

Wow!? färger, form är amazing, under den strukturerade ytan finns en otyglad mycket sensuell quinna eyh? Ha en skön helg!

skriven
#3: Nicka

Åh, så fint Anne =)

Du finns alltid i Mitt hjärta.

Ha en fin helg och hälsa Christine



Miljoner Kramar

skriven
#4: Mia fr Skeå

Finfin Anne!log då jag målat en kvinna som liknar "din". Hon har en skön blick ..lite sådär "don`t fuck with me". Kramis // Maria

skriven
#5: Anne

Mia, du har så rätt..."don`t fuck with me". ;-)

skriven
#6: Mia

Wow... underbart! Är du nybörjare är du att gratulera... då är du ju proffs från start!

skriven
#7: ally

Vet inte om det är det du målar med.

Men testa Promarkers!



kram!



skriven
#8: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

skriven

Kommentera inlägget här :