Sommarlivet...Strömstad, del 4


Bilden lånad av http://www.stromstad.se

Tog ett par dagars avstickare till Strömstad för att träffa en av mina
trogna läsare. Mia som bor i Skellefteå (ni är 2 Mior i samma stad som
följt mig), var på semester med sin familj och då planerade vi att
träffas. Det tar bara drygt en timma att åka dit från mig, så det var
helt givet.


Strömstad är Bohusläns nordligaste stad och härifrån åker man lätt
till Kosteröarna med färja, som också är en fantastisk skärgård.
Bilden lånad av http://tmbl.gu.se

Var inte ett dugg nervös, för jag kände i hjärtat att vi skulle ha fantastiskt
kul tillsammans...och det var stora kramen med en gång.
även hennes man gav stora kramen...inga formella handskakningar här inte.
Härligt  att träffa dessa underbara människor, även hans söner var med.

De hade hyrt en liten stuga till mig på campingen...supergulligt!
Vi umgicks, badade, åt, drack gott vin och hade kanonväder.
Tänk att man kan träffa någon för första gången och det känns som
att man alltid känt varandra.



Vi gjorde Strömstad dag 2 och vi tjejer shoppade medan killarna gjorde
anna, och vi hade den sötaste av valp med oss...lilla Åke, jag han heter så.

Jag har funnit en ny väninna som bor i Norrland, men det känns som att hon
bor nästgårds.


Publicerar inga personliga bilder av hänsyn till integritet.
Nä, hörni, Mia och KP....ni får allt flytta ner vetja...

Tack för 2 underbara dagar tillsammans med er!

Puss & kram till er Mia och KP!

Kommentarer :

#1: irene

Tänk att västkusten är såååååååååå himla fint..

Har själv varit med mannen nere i Grebbestad:)

Man bara måste åka dit varje sommar:)

Ha en härig helg

Kram Irene

skriven
#2: Kia (ängeln Simons mamma)

Blir så glad att du tycker om Strömstad.Vi har ju sommarhus där och min mamma är född där och nu har också äldste sonen träffat en tjej från Strömstad.Vi kommer ju aldrig till skott att träffas Anne ,vi har ju bara 6 mil mellan oss.Nästa sommar ska vi bara ses i Strömstad,gott om plats har vi.Denna sommar har vi träffat en mamma som miste sin dotter i cancer förra året och vi har även haft besök av en familj en hel helg som bodde samtidigt som oss på Almers hus.Det känns som om vi känt dessa underbara människor hela livet,men så är det tragiska situationer som fört oss samman.Ha det fortsatt bra,många kramar Kia

skriven
#3: Maja

=) Guud vad roligt att höra att "Mia" från shtaan gjorde gott intryck=) Men så är det många trevliga ena här uppe!



Det märks att du mår som bra på hur du skriver, härlig sommar har vi verkligen haft!



skriven

Kommentera inlägget här :