HEJA Fighter!

Jag är ganska dålig på att lägga upp länkar på bloggar jag läser och annat
pyssligt som många har på sina sidor...min är plain helt enkelt.

Men jag läser oerhört många bloggar som jag har som favoriter i min dator istället.
Så nu ska jag göra reklam för en oerhört härlig, rolig, positiv,underfundig, humoristisk,
blå sida. Den heter; http://fighterfighter1.blogspot.com/



Bloggens namn. Ingen lämnar sidan utan ett leende på läpparna. Like that!


Heja Fighter....du är underbar.
Ha en skön söndag!

Nu ut i solen!

Ja...varför inte fläska på och låtsas i alla fall!

Kommentarer :

#1: Kia

Hej Anne,du får gärna ta med länken där vi ska rösta på dej varje gång du skriver ett nytt inlägg.Lätt att glömma annars,finns det med så kan man inte glömma.Ha en vacker söndag.Kram Kia

skriven
#2: Fighter

Men...nu blev jag ju alldeles glad i hjärtat!!



Såg du att jag länkade till dig i går.

Vi ska banne mig få dig till Barcelona, så det så!!



Varm, stor kram från en mycket rörd och berörd människa bakom skärmen.

Äsch, va´***. Nu kommer tårarna.

Tack vackra medmänniska.

snorar på blusarmen

skriven
#3: Fighter

Såg din kommentar nu. Hur tusan jag nu kunnat missa den.

Love U 2!

skriven
#4: Anne

Nu har jag lagt upp länken...tack för tipset Kia.

Kan ni sprida det till andra bloggar o dyl så vore det ju toppen. Ligger efter med 141 röster just nu till den som leder.

Kram på er!

skriven

Kommentera inlägget här :