Elskåpstävlingen-Hur effektiv är spridning via bloggvärlden?

Nu vill jag göra ett experiment som handlar om bloggandets kraft,
och människors vilja att sprida saker och hjälpa till.

Nu är ju mitt lilla experiment i ofs förenat med egennytta, men det
hindrar ju inte mig att marknadsföra det jag vill. Nämligen att få
resa till någon stad i Europa tillsammans med min dotter Christine.
Vinsten är på 10,000kr...och jag BEHÖVER dom...hehe...

Den där elskåpstävlingen som pågår i vår stad vill jag väldigt gärna vinna
eftersom jag vill vinna en resa. Har inte haft riktigt bra luckor de senaste
3 åren att ha semester och resa,
så det vore världens bästa present att få
vinna denna tävling.

Nåväl, hur gör ni då för att hjälpa till...Jo...ni lägger ut nedanstående text
och bild i era bloggar och i facebook/mail till era vänner, så ska vi se hur
effektivt....eller ineffektivt...hehe...sociala medier är.


http://fighterfighter1.blogspot.com/ startade initiativet, så gå gärna in hos henne
för att se hur hon gör reklam för mitt bidrag till tävlingen.

Just nu står räknaren på 297 röster och jag ligger 126 röster back
från den som fn leder tävlingen.
Nu är kl. 12,00, så vi får se vad som händer nu.
Spännande...hihi.......(eller så händer ingenting,
men jag TROR på blogguniversums krafter!)
Så kom igen nu alla glada och hjälp mig att vinna utan att göra mer än ett klick.

Detta får ni gärna kopiera in i era bloggar;
(och skriva som ni själva vill formulera det förståss)

"Inre kraft" - Anne behöver fler röster för att vinna elskåpstävlingen
i lokaltidningen TTELA.se. Lämna din röst genom att klicka på hjärtat
nedanför bilden i länken nedan som jag bifogar.

http://ttela.se/prenumeration/tavlingar/elskap/1.1032779-elskapstavling/1.1133729--inre-kraft-malad?pageNr=2#photoWrapperAnchor

En röst på bilden ger också 1Kr/röst  till barnavdelningen på
Norra Älvsborgs länssjukhus.

Ni betalar inget själva, utan behöver bara klicka på räknaren under bilden..

Räknaren ändras när ni klickar på hjärtat..
Man får rösta varje dag på samma bild fram tom 11 april om man vill.
Tack för ditt bidrag!




Kommentarer :

#1: Jonna

Självklart vill man hjälpa till!

skriven
#2: Elisabet Roslund

Klart vi ska rösta, bilden är värd att vinna!

Anne är värd en resa!

Lycka Till!

Kram/Elisabet

skriven
#3: ingrid Henriksen

skriven
#4: ingrid Henriksen

_ Nu finns dänna länk på min Fb- sida - hoppas det hjälper !

Klem

skriven
#5: ingrid Henriksen

_ Nu finns dänna länk på min Fb- sida - hoppas det hjälper !

Klem

skriven
#6: ingrid Henriksen

_ Nu finns dänna länk på min Fb- sida - hoppas det hjälper !

Klem

skriven
#7: ingrid Henriksen

_ Nu finns dänna länk på min Fb- sida - hoppas det hjälper !

Klem

skriven
#8: Amanda

hej anne :)



hoppas allt är väl med dig..kram Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :