Körsång hela kvällen

Visst är det underbart att sjunga i kör!
Man blir glad, energisk och får massor med endorfiner.

Ikväll blev det körX2 för jag har anmält mig dels till ett körprojekt
som Missionskyrkan håller i. Vi tränar varje onsdag fram till 2 april
då vi har konsert med Triple & Touch
och det vill man
ju vara med på. Gospelinspirerat så det svänger om det!



Direkt efter övningen åkte jag och väninnan Eva till nästa kör,
som håller till alldeles nära min bostad. Det var första gången för mig ikväll,
och jag får känna efter om det passar mig. Men roligt var det.
Så det blir nog att jag fortsätter, för medlemmarna var glada, busiga
och engagerade. Körledaren är också en härlig sprudlande tjej som jobbar
som kantor till vardags i min "hemkyrka".

Så våren kommer att kantas av körsång högt och lågt i olika sammanhang.

Tjohoo!


Den som inte blir sprittande glad av detta finns inte!

PS; Era röster hjälper mig att komma närmare vinsten!
Nu skiljer bara 43 röster till ledande bidrag, så jag ligger 2:a!!!

Detta får ni gärna kopiera in i era bloggar/FB/mail till era vänner;
(och skriva som ni själva vill formulera det förståss)

"Inre kraft" - Anne behöver fler röster för att vinna elskåpstävlingen
i lokaltidningen TTELA.se. Lämna din röst genom att klicka på hjärtat
nedanför bilden i länken nedan som jag bifogar.

http://ttela.se/prenumeration/tavlingar/elskap/1.1032779-elskapstavling/1.1133729--inre-kraft-malad?pageNr=2#photoWrapperAnchor

En röst på bilden ger också 1Kr/röst  till barnavdelningen på
Norra Älvsborgs länssjukhus.

Ni betalar inget själva, utan behöver bara klicka på räknaren under bilden..

Räknaren ändras när ni klickar på hjärtat..
Man får rösta varje dag på samma bild fram tom 11 april om man vill.
Tack för ditt bidrag!


PS: Tack vare ER ligger jag nu inte så långt från ettan!
Nu skiljer bara 50 röster.

Bloggvärldens röster kan ge mig en VINST på en resa som jag verkligen behöver.
Rösta så ofta ni kan....miljoners TACK!

Kommentarer :

#1: Carin

För länge sedan såg hade någon tipsat dig om en länk för alternativ till peruker. Det var som en "tygtub" som man kunde forma på många sätt. Har du kvar länken eller kommer du ihåg vad det hette?



Tack för hjälpen på förhand!

skriven
#2: Amanda<3

hej anne :)



kikar in för o önska dig en trevlig helg..kramar <3

skriven
#3: Anne

Hej Carin. Det finns flera olika sidor på nätet, men en heter http://www.buffsverige.se/

Lycka till med inköpen.

:-) Anne

skriven
#4: Elisabet Roslund

Du kan vara säker på att jag röstar, för vinna ska du!

skriven
#5: Carin

Hej och tack för länken. Minnet vaknade till liv när jag såg namnet på den :-)

skriven

Kommentera inlägget här :