Vill ni vara mina guldklimpar?

Sitter här och väntar på Udv sjukhus på nästa tid till läkaren kl 11,40.
Har varit på onkologen för att få en dos Herceptin på morgonen och det är ju
ingen idé att åka hem emellan.

Så jag bloggar lite under tiden....

TÄVLING (som jag är med i)
Nu ska jag köra med lite röstfiske och hoppas att många vill rösta på mig!
Då undrar ni förståss vad jag håller på med?
Jo jag är med i en bildtävling i lokaltidningen ttela.se Tävlingen går ut på att man
ska tävla om den bästa bilden att pryda de fula elskåpen i stan.
Ett antal bidrag som fått flest röster får även pryda dessa.

Den som vinner flest röster vinner också ett resepresentkort på 10,000kr
att besöka någon konststad i Europa. London, Paris eller Barcelona kanske...
Tänk om jag vann, det vore ju helt fantastiskt!
Tycker nog att jag är värd det efter flera års gegga.

Så om ni vill gå in och rösta på min bild så skulle ni vara mina änglar,
för jag VILL verlkligen vinna!!!!

Nu håller vi tummarna kära vänner att det blir min tur!

Man får rösta en gång om dagen om man vill fram till 11 april.
Detta är min bild. Har döpt den till "Inre kraft"

Rösta genom att klicka på hjärtat nedanför min bild i länken nedan som jag bifogar.
Siffran ändras när ni klickar på hjärtat..

http://ttela.se/prenumeration/tavlingar/elskap/1.1032779-elskapstavling/1.1133729--inre-kraft-malad?pageNr=2#photoWrapperAnchor

Jag vill ju väldigt gärna komma till Barcelona tillsammans med Christine om jag vinner.

La sagrada Familia vill man ju uppleva....där var Madde och David tillsammans.


Eller fantastiska  Casa Batllo....vill man ju se...
Gaudi har skapat båda byggnaderna....det kallar jag konst!

Äntligen hemma...Blogg.se krashade när jag bloggade i fm från sjukhuset,
men hann spara i alla fall, så nu kan jag publicera.

Så rösta på mig nu mina kära läsare...gärna en gång per dag.
Ni är bäst!!
Puss på er!!!!
/Anne

Kommentarer :

#1: Lizen

Klart att vi ska försöka hjälpa dig och din dotter.

Får man den äran att ta del av din fina blogg så får an väl ge något tillbaka! :)

Jag sätter genast igång att rösta.



Kram

Lizen

skriven
#2: Kia

Klart att du ska ut och resa med din älskade dotter!!Röstar på stört.Ska ge hjärtat ett tryck varje dag fram till sista datum.Kram Kia

skriven
#3: Anonym

Samma här. Du har fått röster...kram Mia (skeå)

skriven
#4: Elisabet Roslund

Att pryda de fula elskåten med en bild kallad "inre kraft" tycker jag dessutom är väldigt fyndigt.

Klart att du ska vinna, bilden är väldigt fin!

Klart att jag ska rösta.

Lycka Till!

kram/Elisabet

skriven
#5: Suzanne Maurin

God morgon fina Anne:)



Klart jag ska rösta, kommer att klicka på det lilla hjärtat varje morgon. Ha en bra dag!

Kram S

skriven
#6: Linna

asbolut! ^^ dag ett fixad! kraam

skriven
#7: Fia

Fixat =)

skriven
#8: Cathrin

Jag gillar den bilden. Klart att du ska vinna resan!! Du har min röst!

skriven
#9: Anne

Tack gulliga ni!!!!!

Nu står räknaren på 127 röster...tjoho vad ni e bra, men det är många dar kvar...håller tummarna.

Puss på er!

skriven
#10: tessan

Hej!



Nu har jag röstat för att stötta dig! Hoppas du vinner för det förtjänar du! Åk till Barcelona! En helt underbar stad!!



Kram tessan

skriven

Kommentera inlägget här :