GRATTIS mitt älskade änglabarn Madeleine på 23-årsdagen!

Du föddes en varm vårdag 7 maj, en liten söt parvel på 2850g och 49cm lång.
liten som en späd fågelunge med ett ynkligt litet skrik.
Du var den snällaste, gladaste lilla tjej man kunde önska sig, lugn och harmonisk.
Kunde sitta i mitt knä hur länge som helst för att betrakta allt som hände runtom.
Du var en riktig mammis som ville vara nära.


Här borstar du tänderna p en camping utanför Amsterdam. 1 år.


Madde på fest någonstans, kanske på Lipz...

Den dagen vi åkte hem från BB var det 30C varmt och du låg i en korg med
rosa klädsel, så i den åkte vi hem. Du hade bara en blöja och en klänning på dig.
7 maj har så gott som alltid sedan dess varit en varm dag, kanske för att just
du min ängel föddes denna dag.


Madde tv. var i Cadiz -06, pluggade spanska med 2 väninnor.
Diplomutdelning. till höger, pinsamt, minns ej hennes namn, hjärnsläpp!

Vi fick låna dig i 20 år innan änglarna tog dig alltför tidigt, men under dina unga år,
har du gjort mer avtryck på människor än många hinner göra under ett helt långt liv.
Mitt älskade barn, du är för alltid levande i mitt hjärta, men saknaden gör ont,
ibland är den så smärtsam så det gör ont i kroppen  och emellanåt outhärdlig.


Här firar du efter Lysistratemusikalen. / Du ville också vara påskkärring liten.

Alla som förlorat barn förstår vad jag menar, man lider tills den dan man får mötas igen.
men idag mitt barn ska jag gå till graven, tända ljus, lägga blommor och vara hos dig,
i mina tankar under dagen, precis om alla andra dagar.


Här är vi i Paris.

Jag kan ju inte köpa någon present till dig, men jag ska hälsa på lilla Alice  som
fyller 2 år just idag.
Hon är också speciell och precis lika underbart söt, liten, näpen,
glad och oerhört älskvärd som du. Alla älskar Alice, precis som alla älskar dig!
Hoppas änglarna sjunger för dig idag och att du får ett stort kalas i himlen.
Presenten till Alice är lika mycket en present till dig.


Här är vi alla tre i thailand -06 på heldagsbåttur runt öarna kring Phi Phi.


Thailand -06 på vårt mysiga lilla kvartersrestaurant ovanför Kaaron beach.



Här sjunger du tillsammans med goa väninnan Caroline i musikalen Lysistrate.
sista musikalen du gjorde innan du blev sjuk. Här hade du redan ont i magen.
men där och då fanns inte ens cancer på kartan...

Och här kommer en hälsning från Jill också, med låten som hon sjöng på din
begravning....Kärleken Är. Tack Jill för att du gjorde detta, Madde vet att du
var där bara för hennes skull. Du är genuint ödmjuk och god. Tack Jill!


Kommentarer :

#1: Kia

Det är tufft Anne men jag är säker på att Simon och alla övriga änglabarn sjunger för och med Madde idag.Kände när vi var på Almers hus för att skänka grejer med pengar från "Simonloppet"att det behövdes en gitarr där också och inte bara prylar för barn i de lägre åldrarna.Det blev så klockrent för en av syskonen som mist en syster spelade cello och gitarr.Så hon stämde gitarren och sjöng och spelade för oss.Visst var det våra änglar som hade ett finger med i spelet?Ha en skön lördagskväll.Kram Kia

skriven
#2: Elisabet Roslund

Grattis fina Madde, låt alla änglar sjunga för dig idag.

Jag är säker på att du har det så bra på den plats du är på idag. Vi minns, vi saknar, vi hoppas och tror att vi möts igen. Snälla, kom och möt oss en dag med utsträckta armar......vi förenas igen.

På jorden finns du Anne, och jag

På andra sidan finns Madde och Mattias.

Vi är tillsammans, dom är tillsammans......tills vi ses igen. Det känns tryggt!

Kram/Elisabet

skriven
#3: Kajsa

Kan inte låta bli att fälla en tår på din dag Madde... du å jag å frida som körde låten "Å en sån karl" tillsammans på lysistrate ;) Kramar från mig ängla Madde! <3 å tack igen Anne för att du lägger ut låtar med din fina dotter! <3 Kramar från mig!

skriven
#4: Anonym

Grattis i efterskott madde!

skriven
#5: Elin

Det är Larisa Ljungkrona som är med på bilden med Madde där de får Diplom! :)

Annars hoppas jag allt är bra med dig Anne, de är roligt och skönt att få se alla maddes uppträdanden igen! Har märkt att de flesta som du lägger upp var jag och de andra på Live så det är många minnen som väcks! men tack :)

kramar!

skriven
#6: Elin

Det är Larisa Ljungkrona som är med på bilden med Madde där de får Diplom! :)

Annars hoppas jag allt är bra med dig Anne, de är roligt och skönt att få se alla maddes uppträdanden igen! Har märkt att de flesta som du lägger upp var jag och de andra på Live så det är många minnen som väcks! men tack :)

kramar!

skriven
#7: Lena C

Hej Goaste Anne!! Alice tackar så mycket för presenten, oerhört spännande att den lät så mycket innan hon ens hade öppnat paketet. Största kramen!

skriven
#8: Arnanne

Great site, keep up the good work

skriven

Kommentera inlägget här :