Christine och Jonas 120728 i Trosa

Hej igen,

Inget skrivande på länge men så har det hänt så mycket roliga saker och vi
har varit på resande fot och levt stuglivet men framför allt året stora happening
som alla väntat på. Min dotter Christines och hennes Jonas gifte sig häromveckan.

Ett helt sagolikt vackert bröllop i Trosa kyrka med mycket kärlek och
efterföljande fest på Bomans med ca 85 gäster.
Såååååååååå underbart minne för alla som var med.

Christine och Jonas vigda 120728 i Trosa kyrka


Vackra fina och som två filmstjärnor glänste de hela dagen och kvällen...


De fick en överraskning av mig, två vita duvor som flög iväg
när jag hållt tal  vid brudskålen. Inte ett öga torrt...


De lyckliga tu, nu man och fru, och Jonas är en underbar man. Jag är så glad att
Christine funnit kärleken och livskamraten som är så snäll och go på alla sätt.

Så, nu har jag publicerat några bilder som Christine o Jonas godkänt.
Skriver mer en annan dag, för här skiner solen så det är bäst att passa på.

Jag mår bra och vi har varit mycket i stugan, men idag åker vi till Lysekil
och hälsar på goda vänner. Tur att vi ahr kusten nära.

Puss på er och ha en fortsatt skön sommar.

Kommentarer :

#1: Maja

Såååå fina! Jag förstår att du och de förstås är lyckliga och att era tankar flyger lätt som de vita duvorna=)



ha det gott!!



Grattis till brudparet!

skriven
#2: Hazel

Underbara bilder :) Stort grattis till brudparet och tack så mycket för att låta oss se några bilder!

skriven
#3: Kia (ängeln Simons mamma)

Så vackert Anne.Att du fixade det hela med duvorna var helt suveränt....tårar.Sköt nu om dej och vila efter detta fantastiska bröllop.Må lyckan för alltid spira hos dessa fina ungdomar.Kram Kia

skriven
#4: Mia Edwards

Åh så underbart att få se dessa bilder! En sån vacker brud!!

skriven
#5: Elisabet Roslund

Sååå Fint!!!

skriven
#6: Jessica i Malmö

Så himla vacker dotter du har! filmstjärnelook :)

Grattis till brudparet!

Förstår att detta var en underbar dag att uppleva!

Kram till dig!

skriven
#7: Barba

Grattis till svärmor och mamman också! Fina brudparet! Jag har en dotter som gifter sej nu på höstkanten och det är en väldigt speciell känsla nu!

Anledningen att jag skriver i din bloggkommentar idag är att jag såg att du skrivit i Elisabeths bloggkommentar. Följer E eftersom jag så gärna vill att det skall vända och bli bättre. Förstår ju nu att det inte blir så... Så läste jag för ovanlighetens skull även kommentarerna och kände igen dej där Anne, bland kommentarerna. Du skrev så fint och trösterikt att jag rördes till tårar.Det måste vara så svårt att ständigt leva med dessa tankar och med ovissheten plus att orka trösta någon annan i detta. Att dessutom tidigare förlorat ett barn gör ju det hela oerhört tungt. Hur klara man det? Måste skicka med en kram här också!!

skriven
#8: Anne

Hej Barba,

Tack för din kommentar, det är alltid lika roligt att få "prata" med er som läser bloggen.



Vi klarar så oerhört mycket mer än vi kan föreställa oss och det finns något i männsikan som vill och strävar efter framtiden, att blicka framåt, att vilja förändra hur dåligt det än må vara.



Att ha drömmar och mål, gör att vi orkar lite till och lite till.

I Elisabets fall är det lite till och lite till just nu och det är förfärligt smärtsamt för både henne och familjen att se slutet komma.



Jag känner igen allt och det är smärtsamt att läsa om deras öde. Men det är också viktigt att få ett igenkännande någonstans, att känna, ja så här var det, jag kunde inte gjort mer än jag gjorde och de kämpar precis på sanna sätt som vi gjorde.



Men jag har klarat av att gå vidare mycket tack vare min tacksamhet att jag lever oh vill leva.

Mitt nätverk runt mig och min kreativitet har nog räddat mig.



Framför allt så har min dotter Christine alltid gett mig så mycket glädje och jag är alltid hennes mamma, vi är viktigast i livet för varandra och det är en kraft som är starkare än något annat.



Kram från Anne

skriven
#9: Paula

Anne, tack för dina lugnande och fina ord till Elisabeth! Vad otroligt fint skrivet. Jag kommer så väl ihåg för 4 långa år sen när din lilla tjej kämpade mot cancern och skrev sina hoppfulla inlägg på sin blogg! Jag beundrade henne för hennes kämparglöd och vilja att få stanna kvar! Hon var så vacker och hade så fin sångröst och förstår än idag inte varför så fina människor ska få dras ifrån oss så tidigt. Hon var i min ålder och hade nu kunnat ha pluggat vidare och lärt sig sin älskade spanska som hon skulle utomland och lära sig. Jag kommer så väl ihåg den känslan när hon hade lämnat jorden och jag faktist sörjde henne skarpt eftersom hon hade påverkat mig med sin stora person. Jag tände fina ljus i bilen påväg ned från värmland när vi passerade vänersborg och bara grät! Tycker att livet är så orättvist! Samtidigt glädjer jag mig också för din andra flicka som precis gift sig. Ta hand om dig och din Familj. Kramar Paula

skriven
#10: Paula

Anne, tack för dina lugnande och fina ord till Elisabeth! Vad otroligt fint skrivet. Jag kommer så väl ihåg för 4 långa år sen när din lilla tjej kämpade mot cancern och skrev sina hoppfulla inlägg på sin blogg! Jag beundrade henne för hennes kämparglöd och vilja att få stanna kvar! Hon var så vacker och hade så fin sångröst och förstår än idag inte varför så fina människor ska få dras ifrån oss så tidigt. Hon var i min ålder och hade nu kunnat ha pluggat vidare och lärt sig sin älskade spanska som hon skulle utomland och lära sig. Jag kommer så väl ihåg den känslan när hon hade lämnat jorden och jag faktist sörjde henne skarpt eftersom hon hade påverkat mig med sin stora person. Jag tände fina ljus i bilen påväg ned från värmland när vi passerade vänersborg och bara grät! Tycker att livet är så orättvist! Samtidigt glädjer jag mig också för din andra flicka som precis gift sig. Ta hand om dig och din Familj. Kramar Paula

skriven
#11: Mia (skellefteå)

Amazing..så otroligt vackra! Kikat flera ggr nu och det lyser om dem! Puss o kram din vän i Skellefteå // Mia

skriven
#12: yasmine modell mamma och fru

önskar dig en fin kväll

underbara bilder

kram

skriven

Kommentera inlägget här :