God Jul alla underbara bloggläsare!

 
 
 
Önskar er alla en riktigt God och fröjdefull Jul!
 
 
 
 
 
 
Julvisa
Giv mig ej glans, ej guld, ej prakt i signad juletid!
Giv mig Guds ära, änglavakt, och över jorden frid!
Giv mig en fest som gläder mest den konung, jag har bett till gäst!
Giv mig ej glans, ej guld, ej prakt, giv mig en änglavakt!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Nu är det Julaftonsmorgon och jag slår in paket, det roligaste kvar alltså.
Ett tips; jag använder gamla tapetprover och det funkar väldigt bra att göra
vackra paket av.... man måste inte ha julpapper.
 
Kram på er och
 

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Kram Anne

skriven
#2: Kristina

God Jul kära Anne med familj
Julönskan blev uppfylld, den glädjen är störst.
Nu väntar småbarnen på tomten som det skall vara på julafton.
Vi har lyckats bjuda på tomtegröt till frukost men det tog emot lite när det hade knaprats karameller ur julstrumpan på morgonen. Ser fram emot kaffet i eftermiddag med kakor, avec, traditionell jultelevision....Allt gott till alla er i huset från oss!
Stor kram K, R, L

skriven
#3: Kia(ängeln Simons mamma)

Ha en fortsatt fin jul Anne,här blåser det och snöar just nu.Det är bara att klä sig varmt och ut med snöskyffel och snöslunga i högsta hugg.....men först kaffe och skinksmörgås.
Kommer att hålla tummarna att du bara får positiva besked under 2013.Kram Kia

skriven
#4: Maja

God fortsättning. Här har du en av mina våta drömmar! Me myself and I i alla roller=))
http://www.jibjab.com/view/QUhUZk_tRtSbKnKcN4vbxQ

skriven
#5: Anne

hahaha...tack så mycket Maja för din julhälsning! Dom är roliga att göra och kul att se.
God fortsättning och kram!

skriven

Kommentera inlägget här :