cnulducheft.blogg.se en opretto matdagbok med humor....

Hej igen,
Har varit i Sthlm fredag-måndag för att umgås med dotter, syster med fam och bror med fam.
Vi har haft det så underbart och jag återkommer till det i senare inlägg.
 
Först vill jag göra lite reklam för Christines nya matdagbok, jag tycker den är rolig :-)
 
Min fina, kloka, underbara, vackra dotter som jag är så stolt över.
 
http://cnulducheft.blogg.se
Om du vill läsa en befriande och opretto matblogg så läs denna.
Det är humor blandat med vardagliga ting, skulle kunna påstå att det är en
"anti-tjusig-magasinmatblogg". I ofs är jag jävig här..för det är min dotter Christine
som är skribenten, men vad gör det för man får göra reklam för vad man vill,
och tack o lov är ordet fritt....hihi...läs le och njut ;-)
 
Det har hänt mycket men återkommer med eget inlägg senare ikväll,
för nu ska jag ut och plocka mossa.
 

Kommentarer :

#1: Kia(ängeln Simons mamma)

Hej Anne,hoppas att du mår bra efter Stockholmsweekenden tillsammans med nära och kära.Christine har verkligen fotomodellslooken.Blir glad att få läsa hennes matblogg med mycket humor och glimten i ögat.Härligt att våra älskade barn går vidare med humor och det vanliga i sina liv trots att dom har förlorat ett älskat syskon.Kramar från mej,Kia

Svar: Hej Kia, Visst är det så att vi älskar våra barn precis på det sätt som de format sina egna liv och det är oerhört berikande. humor kommer man långt med och vi skrattar så mycket tillsammans jag och min dotter. Hon är inte bara min dotter utan även min bästa vän och det är ett stort privilegium. Kram till dig!
Pysseltokig optimist

skriven

Kommentera inlägget här :