Då är det officiellt.....Vi gifter oss!

Nu har alla fått veta som ska veta och inbjudningarna har gått ut.....
 
Äntligen är det dags......
 
Jag och min älskade Per-Åke ska gifta oss i sommar och det känns helt fantastiskt!
Det blir ett julibröllop och vi ser oerhört mycket fram emot glädjen, kärleken
och festen med nära och kära.....
 
 
Vi planerar för fullt och är kloka nog att lämna bort en hel del till våra kära vänner
som ska vara värdar och värdinnor.
 
Det blir ett på landet bröllop med mycket romantik och jag har nu fullt upp med att hitta
en romantisk klänning och bukett som passar min ålder och kroppsform.....
 
Det är mycket att tänka på inför ett bröllop, men vi har full koll och är strukturerade.
Lite skönt att ha kommit upp i ålder då man kan vara lite mer "icke-bridezilla"
.....säger jag nu i alla fall...
 
Tips emottages tacksamt, gärna på saker som man inte tänker på som man kommer på efteråt...
 
Nu har vi bara roligheter att se fram emot och jag älskar verkligen min blivande man!
Djupt och innerligt...vi har gjort en otrolig resa och det ska vi fira tillsammans med de
närmaste och goda vänner. Vi skulle vilja bjuda så många fler men man måste tyvärr
begränsa sig, men ett stort bröllop blir det vilket jag önskat mig.
 
Äääääälskar stora kalas med dans och hela paketet!
 
Min älskade dotter gifte sig förra året och de härliga festligheterna sitter kvar än i hjärtat,
så nu är det vi som fyller på bröllopskänslorna både hos oss själva och alla andra.
 
 
 
 
 
De orden stämmer verkligen på mig och Per-Åke för vi har ju levt ihop
förr och var kloka nog att hitta tillbaka till varandra efter många år.
 
Älskar dig min underbara finaste!
 
 

Kommentarer :

#1: Ammie

♥♥♥ underbara ni ...

skriven
#2: Marika

Åh vad härligt det låter! Blir lycklig i hjärtat för er skull! Lycka till med allt!!!

skriven
#3: Anna

Underbara nyheter! Varma gratulationer!

skriven
#4: Marita D

Varmt grattis till dig och er båda Anne. Ni gör helt rätt: Satsar på LIVET <3 <3 Inget skall få hindra kärleken. Kram

skriven
#5: Angéla

Stort grattis! Jag blir glad i hela hjärtat för er skull. Kram!

skriven
#6: Sanna

Vad roligt, stort grattis!

skriven
#7: Kia(ängeln Simons mamma)

Så roligt Anne...det hela låter som en saga.Det blir nog ett sagobröllop med finess.Julibröllop...så fint.Mannen och jag har varit gifta i 15 år nu den 18 juli.Han står ut med mej fortfarande,hi,hi.Sköt om dej,kram Kia

skriven
#8: Anonym

Åh så härligt med riktig kärlek i vuxen ålder! Jag önskar er all lycka!

Ingrid Benjaminsson

skriven
#9: Nilla

Kan bara hålla med om hur härligt det är med kärlek i vuxen ålder! Stort grattis!!

skriven
#10: Maja

Men herregud vad roligt!!
http://f1.pepst.com/c/A48799/396318/ssc3/home/094/clochette240x320/love_roses.gif_480_480_0_64000_0_1_0.gif

skriven
#11: Susanne

Åh vad härligt med kärlekslycka! Stort grattis!! Vilken underbar sommar ni kommer att få :-D

skriven
#12: Mir

Tack för att du inspirerar en! Du är en frisk fläkt

skriven
#13: Mir

framför allt, lycka till!

skriven
#14: Anne

Tack Maja för den fina bilden <3

skriven
#15: Elisabet Roslund

Så Häftigt! Så roligt och så rätt!! Önskar er all lycka :)
Kram/Elisabet

skriven
#16: Hanna

Åh vad roligt. :-)

skriven
#17: Yvonne

Åh, vad härligt :-) Grattis!!!

skriven
#18: Kerstin

Stort Grattis=) Gifta sig är början på något underbart=)

skriven
#19: Emilia

Åhh ett stort grattis till er! :)

skriven
#20: Lottie Anderbern

Åhh! Veckans bästa nyhet! Fantastiskt och all lycka till Er!
Välkommen till Tygriket och hitta din drömklänning!
Eller tyget till den!

skriven
#21: Anna

Underbart Anne, vad glad jag blir för er skull. Kram <3

skriven
#22: Erica

Vad roligt! Ett glittrande STORT grattis till er! :-)
Har följt dig väldigt länge och tycker du verkar vara en fantastisk person. Givmild, klok och väldigt vacker. Önskar er allt gott och strålande sol på självaste dagen!

Kram på Göteborg!
Erica

skriven
#23: s

Stort grattis anne! :)kram

skriven
#24: Karin

Grattis, vad kul:)

skriven
#25: Harriett Oskarsson

Åh, vad jag gläds med er. Gammal kärlek rostar ju aldrig och så är det tydligen i ert fall också. Lycka till från tanten med lilla vovven.

skriven
#26: Lilli Martinsson

STORT GRATTIS! Såå härligt, underbart...jag blir rörd....vilken lycka att ni fann varandra igen...Gläds så med er...Många varma kramar till er...

skriven
#27: Ellinor

Men så himla roligt!! Så glad för din skull och för din man som får dig! Själv är jag gift sen 18 år, och forfarande får jag pirr i magen ibland när jag ser min man - lycka!. Mitt tips är att be någon filma er dag, det är så mycket intryck så man kan inte smälta allt, men har man det på film så finns det kvar. :) Vi brukar titta på vår film och då kommer alla känslorna och minnen tillbaka så starkt! STOR kram!/Ella

skriven
#28: Tina

Finaste Anne. Jag gläds så med er, och du om nån är värd all lycka i världen. Och att du delar med oss här i bloggen❤❤❤❤
Kram från Falun

skriven
#29: Camilla

Underbart, stort Grattis! Det är så härligt att bli man och hustru, en ny dimension på förhållandet och kärleken. Återigen stort Grattis!

skriven
#30: lina

Du är en sann inspiration! Stort grattis kära du!

skriven
#31: Marie

Så underbart!! Jätte glad för er skull!! Glöm inte att ha en gästbok liggandes som alla kan skriva ner sina lycko önskningar m.m i. Sen kan det faktiskt vara kul med ett gäng engångs kameror som ligger på borden, som gästerna kan använda för att ta roliga och oväntade foton med. Blir många spontana fotografier av det. Önskar er all lycka!
Med vänlig hälsning,
Marie (faster till Viggo)

skriven
#32: Sara Marie

Grattis!
Gifte mig själv förra året, och pysslade en hel del. Mitt tips till er är att filma talen och lekar som blir under festen, vi gjorde inte det och det ångrar jag nu i efterhand. Många tog bilder, men det blir inte riktigt det samma.

skriven

Kommentera inlägget här :