Vigsel och magisk bröllopsfest 27 juli 2013...

 
Då är vi gifta, jag och min älskade Per-Åke blev man och hustru i Timmerviks kyrka
kl. 15,00 i Sikhall, Brålanda.  Festen hölls i Magasinet vid Vänerns strand.
 
Vi håller ännu på att smälta allt det fantastiska som hände den dagen och bor
i det ett tag till för oss själva.
Så här kommer ett smakprov på Herr och Fru direkt efter vigseln.
 
Fortsätt njut av vår fantastiska sommar.
 
Kärleken flödar och vi är så lyckliga!
 
Skriver mer om en vecka eller två, så håll till godo...
 
 
 

Kommentarer :

#1: Hazel

Åh, vad underbart! Stort grattis till er båda! :D

skriven
#2: eva linder

Stort Grattis
Vad fina ni är ! kram Eva

skriven
#3: ingrid

Sååå glad för er !!!!♡

skriven
#4: Liv

Stort grattis!!! Ni är underbart fina <3 Kramar

skriven
#5: Gull-Britt

Du är så vacker. Din man också. Jag har följt din blogg ett tag och jag tycker du är fantastisk. Jag önskar er all lycka.

skriven
#6: Fia

Grattis! Grattis! Ska bli roligt å läsa om er dag sedan!

skriven
#7: Bea

Åhhh vad underbart <3
Grattis Anne! Jag har aldrig sett ett lyckligare brudpar tror jag. Så fina ni är. Stort Grattis till er!
Varm kram från Bea :-)

skriven
#8: Catarina

Stort GRATTIS till er båda!

Har följt din blogg rätt länge och jag bara ryser av den lycka som jag ser hos er båda. Må ni ha ett underbart liv tillsammans nu det är ni så mycket värda.

All lycka i fortsättningen!

skriven
#9: Karin

Strålande fint brudpar, och vilken vacker klänning

skriven
#10: Gun

Stort grattis !!! Ni är så vackra. Gun

skriven
#11: Krokii

Har följt din blogg ett tag och blir så glad av att se den lyckliga bilden på brudparet. Stort lycka till i ert fortsatta liv som man och fru!!♥♥

skriven
#12: Ella

Ååå vacker!!! Så himla fina ni är tillsammans. Njut nu av er dag och bubbla om den tillsammans så får vi andra ta del av den sen. Men måste ju erkänna att jag längtar...;) stor kram från Norrland där jag idag har plockat de finaste hallonen jag någonsin sett.:) kram/Ella

skriven
#13: Tina

Stort grattis till er. "Det är för oss solen går upp" (Ted Gärdestad) skickar jag som ert ledord. Jag önskar er mångamlyckliga år och den varmaste kärlek som finns.
Kram från Falun

skriven
#14: AnnaKarin

Stort grattis till er båda <3! Supersnygg klänning :)!

skriven
#15: Anonym

Åh vad vacker du är! Riktigt strålar! Stort, stort grattis!
Maria i Uppsala

skriven
#16: Harriett Oskarsson

Grattis!!
Vilket vackert par. Stiligt!!!!

skriven
#17: Annelie

Vilken härlig utstrålning ni båda har tillsammans!
Lyckönsningar från Annelie/ Falkenberg

skriven
#18: Elisabet Roslund

Kärlek, Kärlek och en massa Lycka, allt strålar så innerligt från er, så bländande vackert .........

skriven
#19: Yvonne Persson

Ett stort GRATTIS och Lycka till!!!

skriven
#20: Susanne

Stort Grattis! Vad underbart ni strålar tillsammans! Så fina!

skriven
#21: Nicka

Så UNDERBART att se Er så Lyckliga..
Du är verkligen värd att ha det gott. söta Anne.
Lycka Till med allt ..
Jag blir så glad att se detta.. så glädje-tåren kommer.
Kramar från Mig

skriven
#22: Maja

De varmaste gratulationer till er båda!!
https://i.chzbgr.com/maxW500/7383101184/h2EAC24DC/
http://www.youtube.com/watch?v=45PCiyVZnWI

skriven
#23: Monika

Lycka till i framtiden:)
Monika

skriven
#24: Karin

Du är värd all lycka i världen fina du!

skriven

Kommentera inlägget här :