Myskväll på Alberts

Ja... vad gör man inte för att må bra?
Just nu är jag en paradox!!!

Tar tag i halmstrån lite här och var för att ÖVERLEVA!

Ingen lätt vecka, men ändå har jag på något sätt
lyckats se ljusglimtar i tillvaron.

Ikväll startade min PM (past member)  klubb verksamheten för året..
...alltså klubben man hamnar i när man blivit för "gammal " för LC.
har dock kvar fötterna i båda klubbarna än så länge...

4 tämligen nyblivna PM-tjejer samlades på Alberts restaurang för att äta 3-rätters meny.
Mycket god mat och dryck!....Ett lite lugnare och lyxigare alternativ på AW.

Vi träffade andra PM-människor i en annan klubb och jag sa på fullaste allvar,
att  "vad kul att jag nu är med i "russinklubben"...

Hmmm...det misstolkades en aning...
Jag menade förståss...i klubben där man tar russinen ur kakan..
...alltså bara det bästa!
Vi skrattade gott åt det...lättroade som vi är...

Både allvar och skratt blev det som började vid 5...och vi satt kvar även vid den
andra sittningen på kvällen.
Vi planerade vårens aktiviteter, så nu har jag absolut inga fritidsbekymmer.

Ska naturligtvis bara plocka russinen ur kakan av allt det roliga som händer på olika håll.
Men bara om jag orkar....lovar!

http://alberthotell.se

Kommentera inlägget här :