Jag är skyldig att försöka ha lyckliga stunder!

Helgen hade alla förutsättningar att bli helt fantastisk...och det blev precis så...!
Åkte till kusten med bror,hans sambo och barn, och vi hade superkul i det medelhavsvarma vädret!


Hittade dessa vackra sjöstjärnor i grunt vatten.....men vattnet var kallt..
men jag badade ändå!  YES, badkrukan har badat 3 ggr i år!


Maneter är inte att leka med...vi håvade in hur många som helst och
Maria brände sig på en.....för övrig var det skönt att doppa sig..
mellan manetstimmen...tur att man ser var man går i alla fall...


Musslor...plocka...koka..ät..mumma!


Melon släcker törsten en stund...


Snäckor överallt....

Underbart ställe utanför Uddevalla...tänker inte säga var.... :))


Efter kusten åkte vi hem till broren och åt nygrillad kyckling...
och sen bar det iväg igen till det ljuvliga stället bara några fotsteg från deras hem...
Skål alla sommarfirare!

Svägerskans Rabalder har fått en uppgift...stolt hund!


Min brorson Simon är sakletare..han hittade en söndrig snäcka..
....änglavingar...Madde är med oss!


Vi var 9 personer vid stranden..min bror, hans 3 barn och hans Maria.
Där var även min svägerska, Maria2 med Christian och deras Moa som
jag lyckades fånga när hon tar ett nattdopp!


Brorsan, hunden och några till badar nattbad....


Ja...då gick solen ner och vi fortsatte natten hemma hos Juha och Maria,
med prat och mysigt umgänge till tidig morgon.... Life is nice!







Kommentarer :

#1: Kristina

Vilka underbara bilder!!

skriven
#2: Vida

Vilka fantastiska bilder, speciellt de på sjöstjärnorna.



Liv

skriven
#3: Lisa

Otroligt fina bilder, Den bohusländska kusten är något att vara tacksam över :)

skriven
#4: Millan

Fantastiskt!

Vackert!

Underbart!

Ljuvligt!



Älskar dagens blogg!!!



Kram på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :