Japanska tyger

Jag är helt såld på alla vackra japanska tyger som finns.
Har kommit in i ett flow av syvilja..sy,sy,sy.....
Tänkte göra ett lapptäcke av alla härliga färger, men det är så dyrt att
köpa på Tradera så jag undrar om någon av er vet var man köper
dessa härliga tyger, så säg, för jag letar febrilt på nätet, men hittar 1000
andra saker längs vägen förståss.


"Cherry Blossom" rosa


"Blossom Patch" röd


"Cherry Blossom" turkos


Hittade en blogg där ngn hade varit i Japan och köpt tyger,
men det blir ju lite onödigt långt.

Nåväl, vill ha härliga färger och blommor mm, så ge mig gärna tips på
var japanska tyger med mönster finns att köpa. Tack snälla ni!

Och här kommer jag med ett tips hur man slår in paket på Japanskt vis,
om du vill vara ekosmart enligt Furoshikimetoden.
Älskar att slå in vackra paket, men detta har jag inte testat. Fiffigt!




Vackert, eller hur!
PS;
Och så ett annat resultat. Ert ivriga röstande har nu gjort att mitt bidrag leder
i Elskåpstävlingen med några få röster! Men det är långt kvar till mål och det
handlar nog bara om vems  supportrar som är mest ihärdiga fram till 11 April.
Jag behöver nog vinstresan mer än någon annan!
Man får vara ego i krig, hihi ;-)

Detta får ni gärna kopiera in i era bloggar/FB/mail till era vänner;
(och skriva som ni själva vill formulera det förståss)

"Inre kraft" - Anne behöver fler röster för att vinna elskåpstävlingen
i lokaltidningen TTELA.se. Lämna din röst genom att klicka på hjärtat
nedanför bilden i länken nedan som jag bifogar.

http://ttela.se/prenumeration/tavlingar/elskap/1.1032779-elskapstavling/1.1133729--inre-kraft-malad?pageNr=2#photoWrapperAnchor

En röst på bilden ger också 1Kr/röst  till barnavdelningen på
Norra Älvsborgs länssjukhus.

Ni betalar inget själva, utan behöver bara klicka på räknaren under bilden..

Räknaren ändras när ni klickar på hjärtat..
Man får rösta varje dag på samma bild fram tom 11 april om man vill.
Tack för ditt bidrag!


Bloggvärldens röster kan ge mig en VINST på en resa som jag verkligen behöver.
Rösta så ofta ni kan....miljoners TACK!

Kommentarer :

#1: Linna

skriven
#2: re-dizain

helt underbara!!!

skriven
#3: Agneta

Men jag har ju japanska tyger!! :)

skriven
#4: Emelie

Hej. Vet du vart man kan få tag på tyget "Blossom Patch" som du lagt ut en bild på? Tack på förhand! MVH Emelie

skriven
#5: sandra danielsson

jag undrar var det går att köpa tyget cherry blossom turkos och vad det är för pris. tacksam för svar.hälsningar sandra

skriven

Kommentera inlägget här :