Ny dag och nya solstrålar

Gårdagskvällen var en ganska stillsam sådan med tända ljus och tankar på att
Linda flugit iväg till änglahimlen. Läste bok länge och sov ganska oroligt.
Vaknade kl. 03 och trodde att klockan var morgon, men icke.
Vred och vände mig i sängen, men somnade slutligen om och vaknade
dödstrött.

En "BC-väninna" Mia från Gbg ringde mig på förmiddagen och vi pratade länge
om ditt och datt, allvar och skratt blandat omvartannat. Vi båda går på behandlingar
ännu och är i samma ålder och "stõlliga" båda två..hehe..

Galghumor tex....det ger automatiskt höga spontana härliga skratt!

Blev så glad att just hon ringde, för det brukar vara telefonsäljare som ringer vid
den tiden trots att jag är NIXAD.

Ska iväg tll jobbet ett par timmar strax, och direkt efter jobbet blir
det körövning inför lördagens konsert.




Hejsvejs i lingonskogen ;-)

Kommentarer :

#1: Mia

Tack själv Anne för en mysigt samtal,även om vi inte har träffats så mycket så känns det som vi känner varann,lika stolliga :-) Jag blev att bli omnämd på din blogg som jag följer till och från.

Varma Kramar till dig <3

skriven
#2: Eva T

Kram

skriven
#3: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

skriven

Kommentera inlägget här :