Hälsomässa

Idag var det hälsomässa mitt på dagen i grannstaden.
Gösta, jag och Anette var där för att se vad Magnus har för sig i helgen.
Hans mässplats bjöd på intuitiv healing och vi pratade och gick runt bland utställarna.

En trevlig liten utflykt....
Nu när Madde är i Karlstad hos david 4 dgr känns det lite tomt hemma, men det känns ändå väldigt skönt,
för oss båda att få en brake från varandra.

Madde mår ganska bra nu och vi lär oss lite sakta att leva så vardagligt vi kan.
Min stora önskan nu är att sommaren blir varm och skön och att vi kan njuta av dagarna som kommer.

I pingst den 10.e maj blir det stort kalas i vår stora familj, det ska bli så kul.
Måste börja planera mat och andra överraskningar.
Ska hämta dotter, Christine på Säve som kommer hem från London...Åh vad jag längtar!!!
har inte sett henne sedan i januari....MISS U min rosenknopp!
Alla syskon, svägerskor /svågrar, föräldarna och sykonbarn är så Välkomna!

Madde fyller 20 den 7.e och David fyller den 5:e!
Leo fyller 1 år den 9:e.
David&Madde har förlovat sig! kärlek är den bästa medicinen!
Lillasyster har gift sig.
....och fler överraskningar kommer nog....

Denna dagen ska vi fira med buller&bång!
Planeringen har startat!

Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Åh, vad mysigt,,, kul!
Grattis :-)

skriven

Kommentera inlägget här :