Klagomuren är besökt!

Så...nu känns det bättre! (se mitt förra inlägg)

NU börjar ett nytt liv för mig!

År 2009 önskar jag:
(detta är inte ett nyårslöfte utan ett livslöfte!)

:) Tänka på mig själv full ut...nu är det min tur!

:) Att få ha min bästa väninna Anita kvar för alltid!

:) Göra längre må-bra-resor  minst 2 gånger per år

:) Ta hand om min kropp på bästa sätt

:) Känna mig vacker och älska mig själv precis som jag är

:) Göra roliga saker med min älskade dotter, Christine

:) Umgås med mina underbara vänner o. familj mer än någonsin

:) Få nya underbara vänner

:) Göra roliga sidoprojekt som än så länge är hemliga men verkliga

:) Göra om mitt hem till det jag drömmer om..."gräv där du står"!

:) Beställer pengar från universum så jag kan genomföra mina drömmar

:) Börjar jobba igen fullt ut och tycker det är roligt att starta på nytt

:) Gå ut och dansa, ha roligt, gå på musikaler och alla fester jag kan!

:) Umgås i mina olika nätverk som ger mig så ofantligt mycket, Origo och Ladies Circle o Forever

:) Fortsätta terapin - att blogga som gjort min sorg lättare att bära tack vare alla som finns därute!


TACK ALLA som orkat läsa min blogg år 2008!
hoppas att ni orkar även år 2009 som kommer att bli en vändning i mitt liv .....
....som jag kommer att dela med mig av även nästa år.

Stor nyårskram till ALLA jag känner både i verkliga livet och i cyberrymden.

Ett särskilt tack vill jag ge till Madeleine som jag fick fömånen att föda.
Hon var en stor människa med ett stort hjärta och en stor sångröst.
Du dömde ingen och följde ditt hjärta....det ska även jag göra!
Dig har jag lärt mig mer av än någon annan jag känt på jorden mitt hjärta!
Jag kommer att sakna dig mitt hjärta för resten av mitt liv!

Det jag kommer att göra för resten av mitt liv...är att jag ska leva i den anda som
du själv ville leva...fullt ut, älska.resa, uppleva, samla minnen och ge till andra
av mig själv.

Du finns i mitt hjärta för alltid!

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Jag tror på dig Anne!

Du fixar det här med Maddes hjälp.

Kram på dig/Elisabet

skriven
#2: viktor henriksson

GÖTT TÄNKT BENGT! :) så rätt Anne. Jag skrev precis om de i mitt senaste inlägg. (vem är jag).. VI måste vara mån om oss själva och älska oss själva för att någonsin kuna bli lika bra och goda som Madde.

Fight it Anne, så kommer 2009 bli stenbra!

skriven
#3: Vanadesse.

Det lät som underbara livslöften! Bra tankar. Jag tror på dig.

skriven
#4: Vida

Vilka kloka livslöften, håller tummarna för dig när du tar ut din revansch på livet.



Varm kram från Liv

skriven
#5: Johanna

det låter som hälsosamma löften Anne,

jag hoppas du någon gång lägger upp en ljudfil med din kära dotter, Madeleines sång.

Jag tror vi är många, många som vill ta del av din sångfågels vackra omtalade stämma.



Många kramar

Johanna

skriven
#6: Caroline

jag tänker mycket på dig, på er och på oss. Madde är med mig varje dag och hjälper mig. Jag saknar dig Anne. kram.

skriven
#7: Mia

du liksom en av dina döttrar närmare bestämt Madeleine , är en riktig fighter!!!



Sådan kraft och styrka du utstrålar, men som jag sagt tusen gånger...lika viktigt är det att få sörja.



jag önskar dig lycka till med alla dina önskningar!



I believe in you!



kram på dig

skriven
#8: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! :)

skriven
#9: StefanWeei

Besök gärna min blogg :)

skriven
#10: Gösta

Gott nytt år på dej Anne.Titta gärna på mina bilder, det kanske healar lite grann. Kramis Gösta

skriven
#11: David

Hej Anne!

Ja tycker en solig vinterdag på många sätt är vackrare än sommaren. Men sommaren är härligare/härlig och varmare. Men man uppskattar ljust i mörkret, något som man kan föra över i sitt vardagliga liv. Men det vet jag att du redan har bra koll på. Maddes blogg handlar väl ungfär om det, att se ljuset i mörkret!



Har massor att plugga och kusiner som kommer på besök innan jag åker upp den femte. Men hinner kanske smita en sväng. Om inte annars så kommer jag vara hemma 6 veckor på praktik.. Men vi ska nog hitta träffas:) Ha en riktigt skön nyår om det går, drick gott vin! Själv ska jag skåla med Madde mer än 1 gång!!



David

skriven
#12: Cissi

Helt rätt

Försök tänk på dig själv och njut av ditt liv, du har bara ett!

Kramar

skriven
#13: Amanda

Det låter som underbara löften Anne och känner på mig redan nu att du kommer och uppfylla dem. Med Maddes hjälp klarar du allt, det vet jag. Med dessa ord vill jag önska dig ett riktigt gott nytt år. Kram Amanda

skriven
#14: Annika

Önskar Dig ett underbart Gott Nytt År!!!

skriven
#15: Irene

Vill bara få önska dej ett Riktigt Riktigt underbart

Nytt År..

Har följt din blogg...o det du har fått gå igenom..måste vara det värsta som kan hända en mamma..

Jag önskar dej all lycka på det nya året..

Kramar Irene

skriven
#16: Kristina

Önskar dig lyckosammaste nya året kära syster. Vi hörs i kväll. David, vi skålar också med Madde i kväll för hon är alltid med oss. Många kramar Kristina. /P.s: S,T&N sitter på en veranda vid operahuset i vackra Sydney och de är 10 timmar före så de har sett fyrverkerier och skålat nu. Där är hur underbart som helst hälsar storebror och de hälsar Gott Nytt till ALLA.

skriven
#17: Nathalie

Hej Anne .

Jag har tänt en ljus för Madde .. Du kan se ljuset och även tända ett du med om du vill ..

Klicka bara på länken nedan .



http://www.gratefulness.org/candles/view3.cfm?l=sve

skriven
#18: Nathalie

skicka nog med fel länk förut , den rätta är http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=Madde

skriven
#19: Uno och Anita

GOTT NYTT ÅR.

önskar jag dej verkligen.

skriven
#20: Jossan

Gott nytt år anne! hoppas du har haft en trevlig kväll. (:

många kramar från jossan.

skriven
#21: Emelie

skriven
#22: Emelie

När jag läser dina inlägg blir jag så stark i mig själv. Du verkar vara en alldeles underbar människa och precis lika vacker som din dotter.

Verkligen fina o bra löften, det där med att resa iväg o komma bort ett tag tror jag verkligen är viktigt.

Hoppas du får en fin start på 2009. Ta hand om dig! Kram Emelie

skriven
#23: vindensmelodi

Mmmmm, vilka underbara ord :-) Och livsönskningar,,,självfallet tvivlar jag inte en sekund på att du fixar alla på din lista,,,,



Kramar i massor

skriven
#24: peter pc carlsson

Jag önskar dig både ett gott nytt år, ditt år och att alla dina livsönskningar uppfylls.



Stor kram till dig.



/PC

skriven
#25: Josefin

Jag har suttit i ca 5 timmar nu och läst både din, maddes och Davids blogg nu.. visste faktiskt inte att era bloggar fanns förrän igår. Jag har korsat dina döttrars vägar på många olika sätt bla sedan jag och christine gick på NIF gymnastiken vid 6 (?) årsåldern till stavreskolan och även MÅG.

Det jag har läst nu i 5 timmar är kärlek, ren kärlek! Ta hand om den, lev i den för det ni har är mycket vackert!



Många kramar





skriven

Kommentera inlägget här :